سریال «کلاس‌های درس شیمی» که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته، با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

این سریال در ژانر درام قرار می‌گیرد و اقتباسی از رمانی به همین نام به نویسندگی بانی گارموس است. این رمان که اولین اثر نویسنده‌ آن است تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال شد. کارگردان مجموعه«کلاس‌های درس شیمی»  سارا آدینا اسمیت و موسیقی‌ آن توسط کارلوس رافائل ریورا تنظیم شده که پیش از این تنظیم موسیقی «گامبی وزیر» را از او شنیده‌ایم. 

سریال«کلاس‌های درس شیمی» از نظر مخاطبان اثری تماشایی با بازی‌های فوق‌العاده هنرمندانش است که مدیریت دوبلاژ این سریال را ایمان فاخر و ترجمه آن را آربه حبیبى به عهده دارد. 

سحر چوبدار، رضا محمدى، فرانک ملکى، میثم کبیرى، محمد قربانى، زهرا علیپور، ساناز عباسپور، حسین مردانشاه، ابراهیم ربیعى، سحر عیسى زاد، امیررضا لطفى، محمدرضا تصمیم، امیرحسین بیگ پور، صبا طباطبایى و فربد نهرى هم صداپیشگان این اثر هستند.

 

چالش‌های زن شجاع در جامعه مردسالار (2)

 

خلاصه داستان«سریال کلاس‌های درس شیمی» از این قرار است که خانمی به نام الیزابت زات رویای دانشمند شدنش را در جامعه‌ای مردسالار از دست می‌دهد. او به دلیل انجام آزمایش‌های شیمی در آزمایشگاه و خارج از تایم کاری،‌ از محیط کار اخراج می‌شود. هنگامی که الیزابت می‌بیند که از آزمایشگاهش اخراج شده، کار به‌عنوان مجری در یک برنامه آشپزی تلویزیونی را می‌پذیرد و تصمیم می‌گیرد تا به ملتی از زنان خانه‌دار نادیده گرفته شده و مردانی که گوش شنوا دارند، چیزی بیشتر از دستور پخت آموزش دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.