مزایای خرید آنلاین را بشناسید + راهنمای کامل استفاده از ربات تلگرامی موپُن برای دریافت جدیدترین کد تخفیف فروشگاه‌های آنلاین.

سال‌هاست خرید حضوری جای خود را به خرید آنلاین و غیر حضوری داده و افراد زیادی به‌منظور دریافت خدمات یا خرید کالاهای مورد نیاز خود، مراجعه به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را ترجیح می‌دهند. مزیت‌های خرید آنلاین بی‌شمار است و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از فروشگاه‌های آنلاین، روزانه مجموعه‌های بسیاری شعبه مجازی خود را راه‌اندازی می‌کنند. فروشگاه‌هایی مثل اکالا، دیجی کالا، اسنپ فود و... نمونه‌ای از فروشگاه‌های موفق در زمینه ارائه محصولات و خدمات به‌صورت آنلاین هستند.

ویژگی‌های مثبت خرید آنلاین

هر کسب‌وکاری که به‌صورت آنلاین راه‌اندازی می‌شود، قطعا باید مزایایی نسبت به خرید حضوری ارائه کند. با این کار آن مجموعه می‌تواند در مدت زمان کوتاهی نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و به درآمد و سوددهی ایده‌آل خود برسد. در ادامه برخی از نکاتی که باعث می‌شود کاربران به خرید از یک مجموعه ترغیب شوند را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

تنوع بالا محصولات

گسترش و رشد بستر اینترنت باعث شده تا امروزه افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از بازار جهانی خریداری کنند. زمانی که شما به یک وب‌سایت مراجعه می‌کنید باید بتوانید تمام محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را در آن پیدا کنید. در خرید حضوری ممکن است گاهی کالایی که به آن نیاز دارید موجود نباشد. در این صورت دو راه دارید؛ اولین راه جایگزین کردن محصول مشابه و راه دوم مراجعه به فروشگاه‌های دیگر خواهد بود. معمولا فروشگاه‌های آنلاین با چندین شرکت و تولیدکننده به‌نام و معروف همکاری می‌کنند تا همه افراد با هر نیاز و سلیقه‌ای که دارند بتوانند محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

راحتی در خرید

می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید آنلاین، راحت بودن روند سفارش محصولات است. حتی تصور این که بدون نیاز به حضور در شلوغی شهر، گیر کردن در ترافیک‌ خیابان‌ها، منتظر ماندن در صف‌های طولانی خرید و... کار خود را انجام دهید نیز لذت‌بخش است.

تقریبا می‌توان گفت تمام فروشگاه‌های آنلاین امکان ثبت سفارش به‌صورت 24 ساعته را دارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنید. به این ترتیب با پرداخت هزینه سفارشات و مشخص کردن آدرس، در زمان تعیین شده بسته به دست شما خواهد رسید.

خرید آنلاین، آسان و ارزان، با موپُن (4)

قیمت‌های مناسب

کسی که فروشگاه حضوری دارد، باید در ماه هزینه مواردی مثل اجاره مغازه، هزینه قبض آب، برق، گاز و تلفن، هزینه دکور مغازه، حقوق پرسنل، مالیات و هزاران هزار مورد دیگر را پرداخت کند. این در حالی است که هزینه راه‌اندازی وب‌سایت و پشتیبانی از آن بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

به علت حذف مخارج اضافی، معمولا فروشگاه‌های آنلاین نسبت به مغازه‌های حضوری قیمت مناسب‌تری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. نتیجه این کار، افزایش رضایت مشتریان و در نهایت فروش بیشتر آن مجموعه خواهد بود.

علت دیگر ارزان بودن کالاها در فروشگاه‌های مجازی، حذف واسطه است. در این نوع خرید و فروش، خریدار و تولیدکننده به‌صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و افزایش قیمتی که توسط واسطه‌ها روی کالاها اعمال می‌شود، حذف خواهد شد. به‌صورت کلی خرید اینترنتی هم برای فروشنده و هم برای مشتری سودآور و اقتصادی خواهد بود.

مدیریت زمان

می‌توان گفت امروزه بیشتر افراد شاغل هستند و مشغله افراد روز به روز بیشتر هم می‌شود. به همین علت هرچقدر تایم کمتری را برای خریدهای روزانه صرف کنند، در نهایت زمان بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود خواهند داشت. خرید اینترنتی باعث می‌شود شما تنها در عرض چند دقیقه، محصول مورد نظرتان را پیدا کنید، از لحاظ قیمت، کیفیت و... با کالاهای مشابه آن مقایسه کنید و در نهایت مناسب‌ترین محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز

آخرین نکته که مهم‌ترین عامل در افزایش فروش و بالا رفتن سطح رضایت مشتریان نیز می‌باشد، ارائه تخفیف‌های متنوع است. تخفیف یکی از سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌ها برای رشد سریع یک فروشگاه است. فروشگاه‌های آنلاین نسبت به مجموعه‌های حضوری، تخفیف‌های متنوع‌تر و بیش‌تری را روی محصولات خود ارائه می‌دهند.

هرچقدر این تخفیف‌ها متنوع‌تر و خلاقانه‌تر باشند، مشتریان نیز به خرید بیشتر از یک فروشگاه ترغیب می‌شوند. برخی از این تخفیف‌ها به‌صورت درصدی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. برخی دیگر مبلغ ثابت و مشخصی است، بعضی از تخفیف‌ها مخصوص خرید دوم و سوم هستند و باعث می‌شود یک مشتری رهگذر به یک مشتری وفادار تبدیل شود.

فروشگاه‌های بزرگ و محبوب مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ اکسپرس و... نیز از روش ارائه تخفیف برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. برای پیدا کردن کد تخفیف اکسپرس، دیجی کالا و... می‌توانید به وب‌سایت موپُن مراجعه کنید.

خرید آنلاین، آسان و ارزان، با موپُن (1)

با موپُن، بدون تخفیف خرید نکن!

گفتیم فروشگاه‌های آنلاین کدهای تخفیف متنوعی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند اما سوال اینجاست که سریع‌ترین روش دسترسی به این کدهای تخفیف چیست؟ جواب، وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. موپُن سال‌هاست در زمینه جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌ها و مجموعه‌های آنلاین ایرانی فعالیت می‌کند و توانسته در مدت زمان کوتاهی، کاربران زیادی را به خود جذب کند.

موپُن از زمان تاسیسش، کدهای تخفیف را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌داد. این مجموعه همچنان بعد از گذشت مدت‌ها، به این قانون خود پایبند است و هزینه‌ای برای ارائه کدهای تخفیف دریافت نمی‌کند. مراجعه به وب‌سایت موپُن (www.mopon.ir)، نصب اپلیکیشن و در نهایت استفاده از ربات تلگرامی موپُن راه‌های دسترسی متنوع به تخفیف‌های متنوع است.‌

 

دسترسی سریع‌تر به کدهای تخفیف با ربات تلگرام موپُن

روش‌های دسترسی به کدهای تخفیف موجود در موپُن را معرفی کردیم اما از میان این روش‌ها، استفاده از ربات تلگرامی موپُن سریع‌ترین روش برای آگاهی از کدهای تخفیف اسنپ فود، حراج دیجی کالا و... است.

برای استفاده از این ربات باید وارد تلگرام شوید و عبارت ربات موپُن را جست‌وجو کنید. با زدن گزینه استارت، منویی برای شما باز می‌شود که از 4 قسمت تشکیل شده. با انتخاب گزینه "جستجو فروشگاه" می‌توانید از میان بیش از 1500 فروشگاه اینترنتی، فروشگاه مدنظرتان را پیدا کنید. با کلیک روی گزینه "آخرین کوپن‌ها"، جدیدترین کدهای تخفیف به شما نشان داده می‌شود.

گزینه سوم، "دسته‌بندی‌ها" می‌باشد که با کلیک روی آن می‌توانید به کمک تفکیک خود ربات، سریع‌تر کد مورد نظرتان را پیدا کنید. در نهایت گزینه آخر "علاقه‌مندی‌ها" است که می‌توانید پرکاربردترین مجموعه یا فروشگاه را به آن اضافه کنید تا همواره جدیدترین کدهای تخفیف آن فروشگاه به شما نشان داده شود.

 

خرید آنلاین، آسان و ارزان، با موپُن (3)

گردونه؛ خدمتی جدید از موپُن

وب‌سایت گردونه جدیدترین خدمتی است که موپُن به مجموعه خود اضافه کرده است. بسیاری از فروشگاه‌ها به‌منظور افزایش جذابیت تخفیف‌های خود و بالا بردن میزان خلاقیت آن، قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. شرکت در این مسابقات که گاهی از طریق اینستاگرام، پیامک و... برگزار می‌شود نیز دارای محدودیت زمانی است. بنابراین مهم است قبل از تمام شدن مهلت آن در این مسابقات شرکت کنید.

موپُن برای این مشکل نیز راه‌حلی ارائه داده و شما با مراجعه به وب‌سایت گردونه می‌توانید از شرایط و محدودیت‌های این مسابقات، زمان برگزاری، جوایز آن و... به‌صورت کامل مطلع شوید. لازم به ذکر است گردونه نیز تمام این اطلاعات را به‌صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

اگر دوست دارید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، از هیاهو و شلوغی شهر دور باشید و با خیالی راحت و با آرامش محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید، وب‌سایت‌های آنلاین را از دست ندهید. برای اقتصادی‌تر شدن خریدتان نیز می‌توانید از کدهای تخفیف موپُن استفاده کنید تا خریدی دل‌چسب و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.