​بعد از انتشار اختصاصی«شب طلایی» یوسف حاتمی‌کیا، اکران آنلاین فیلم سینمایی«تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی از چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

اکران آنلاین «تفریق» آخرین ساخته مانی حقیقی از چهارشنبه ۸ شهریور، ساعت ۲۰ به صورت مشترک در فیلیمو و نماوا آغاز می شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا مخاطبان به صورت قانونی به تماشای این اثر بنشینند.

«تفریق» که مجید مطلبی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد، قرار بود در چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود اما به دلیل عدم تکمیل مراحل فنی از حضور در جشنواره بازماند و مدتی پیش نسخه‌ای از آن به صورت غیرقانونی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مانی حقیقی در «تفریق» که در جشنواره تورنتو به عنوان نماینده ایران حضور داشت، سراغ موضوعی فرا‌ذهنیتی با زمینه‌های روانشناسی و فلسفی رفته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «وقتی فرزانه مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند. فرزانه متقاعد می‌شود که جلال در یک رابطه عاشقانه گرفتار شده، او شروع به از هم پاشیدن می‌کند و پیش از کشف ماجرای اتوبوس به کشیدن نخ‌ها و از بین رفتن رابطه‌اش با جلال ادامه می‌دهد و... .»

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، اسماعیل پوررضا و فرهام عزیزی از بازیگران این فیلم پرچالش هستند.

 

photo_2023-08-29_13-08-03 (1)

 

علاوه بر «تفریق»، فیلم سینمایی«شب طلایی» هم به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا از امروز (۷شهریور) به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر شد.

«شب طلایی» به تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا داستان خانواده‌ای است که برای گرفتن جشن تولد مادربزرگ‌شان دور هم جمع شده‌اند و با از راه رسیدن داماد خانواده که سفر بوده همه چیز به هم می ریزد. این ماجرا آغازگر تنشی بزرگ بین اعضای خانواده می‌شود. تمام افرادی که حضور دارند انگیزه‌هایی برای برداشتن شمش طلا دارند و به مرور بحران پیچیده‌تر می‌شود… .

در این فیلم بازیگرانی چون حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، مسعود کرامتی، بهناز جعفری، سوگل خلیق، سینا رازانی، علی باقری، بابک بهشاد، ناصر هاشمی، بهادر مالکی، زهرا بهروزمنش و... حضور دارند.

فیلم «شب طلایی» برای اولین‌بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و به تازگی در پلتفرم فیلیمو منتشر و در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

 

photo_2023-08-29_16-34-29

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.