نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در شرایطی بعد از دو سال وقفه برگزار می شود که بخش مهمی از شرکت های تولیدی به مساله لزوم حمایت بانک ها از آنها برای ادامه حیات تاکید دارند. این نمایشگاه که با حضور 63 نماینده از کشورهای خارجی و 20 برند معتبر برگزار شده، فرصتی برای تعامل میان تولیدکنندگان و بانک هاست تا با ارائه تسهیلات مناسب، بتوانند مسیر پردست انداز تولید را بدون چالش سپری کنند. این مساله چیزی است که در نشست مدیران بانک سپه با شرکت ماد امواج آریا هم مطرح شد. مدیر امور ناحیه یک تهران بانک سپه در همین خصوص تاکید کرد که بانک ها در تلاش هستند از شرکت های تولیدی مثل ماد امواج آریا حمایت کنند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در شرایطی بعد از دو سال وقفه برگزار می شود که بخش مهمی از شرکت های تولیدی به مساله لزوم حمایت بانک ها از آنها برای ادامه حیات تاکید دارند. این نمایشگاه که با حضور 63 نماینده از کشورهای خارجی و 20 برند معتبر برگزار شده، فرصتی برای تعامل میان تولیدکنندگان و بانک هاست تا با ارائه تسهیلات مناسب، بتوانند مسیر پردست انداز تولید را بدون چالش سپری کنند.

این مساله چیزی است که در نشست مدیران بانک سپه با شرکت ماد امواج آریا هم مطرح شد. مدیر امور ناحیه یک تهران بانک سپه در همین خصوص تاکید کرد که بانک ها در تلاش هستند از شرکت های تولیدی مثل ماد امواج آریا حمایت کنند.

 بیگ پور گفت: به نظرم نمایشگاه ظرفیت خوبی را فراهم کرده و امیدوارم به خروجی های مناسبی برسد. وی همچنین در خصوص توانمندی های شرکت مادامواج آریا در حوزه تجهیزات امنیتی و حمایت بانک ها از شرکت های تولیدی مثل این شرکت گفت: با توجه به اینکه بانک سپه یک بانک دولتی است، همیشه دغدغه حمایت از تولیدکننده را دارد. به نظرم بانک سپه توانسته در این حوزه و برای پشتیبانی از تولید فعالیت کند. بانک سپه با تسهیلات و اعتباراتی که ارائه کرده از تولیدکنندگان حمایت کرده و در صورت لزوم این حمایت ها را به صورت ارزی هم انجام می دهد. البته در تلاش هستیم این حمایت ها را با قدرت بیشتر در سال جدید و سال های آینده ادامه دهیم.

بیگ پور عنوان کرد: بانک سپه در مناطق مختلف تهران، اختیاراتی برای ارائه تسهیلات دارند و تلاش می کنیم سقف این اختیارات را برای حمایت از تولیدکننده به کار ببریم. به صورت ویژه تاکید داریم که این حمایت از تولیدکنندگان صورت گیرد.

به گفته وی، ظرفیت هر شرکت و واحد تولیدی متفاوت است و نمی توان رقم مشخصی برای آن ذکر کرد. اما بانک سپه این است که تسهیلات را در سقف خود ارائه کند.

 مدیر منطقه 3 تهران بانک سپه نیز در این خصوص به فعالیت های شرکت ماد امواج آریا اشاره کرد و گفت: نمایشگاه فوق به صورت تخصصی در حوزه امنیتی فعالیت می کند. شرکت ماد امواج آریا هم فعالیت های خوبی در این حوزه دارد.

عبدالمطلبی گفت: بانک سپه به عنوان شریک ماد امواج آریا تلاش کرده تا تمام توان خود را برای ارائه تسهیلات به شرکت های این چنینی به کار گیرد. ماد امواج آریا کارهای برجسته ای در حوزه تجهیزات امنیتی انجام داده و ما هم مثل قبل در کنار این شرکت خواهیم بود.

وی در پایان گفت: توجه ما به سمت حمایت از واحدهای تولیدی است. به همین خاطر بانک سپه با توجه به حیطه اختیاراتی که دارد، در کنار شرکت مادامواج آریا خواهد بود تا فعالیت هایش را به خوبی به نتیجه مطلوب برساند.

 

حمایت بانک سپه از تولیدکنندگان تجهیزات امنیتی 2

 

ارتباط درست میان صنعت و دانشگاه به محصولات کیفی منجر می شود

 

علی یاوری استاد دانشگاه در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: به نظرم جوان های ایرانی توانسته اند در شرکت ماد امواج آریا دستاوردهای خود را به خوبی ارائه کنند و این مساله می تواند در کاهش وابستگی محصولات به خارج از کشور تاثیرگذار باشد. تجهیزات عرضه شده در این نمایشگاه کیفیت بالاتری نسبت به دوره های قبل دارد.

وی با تاکید بر تاثیر رشد کسب و کارها در اشتغال فارغ التحصیلان جوان، گفت: هر چقدر کسب و کارها در کشور رونق پیدا کند، وضعیت اقتصادی بهتری هم در کشور خواهیم داشت.

یاوری در خصوص ارتباط میان صنعت و دانشگاه، گفت: در دانشگاه های علمی کاربردی این ارتباط میان صنعت و دانشگاه شکل گرفته و دانشجویان توانسته اند از این فرصت استفاده کنند. هرچند به نظرم باید قدری ارتباط بیشتری در این حوزه شکل بگیرد تا بتوانیم محصولات بهتری از نظر علمی و تجربی داشته باشیم.

 

حمایت بانک سپه از تولیدکنندگان تجهیزات امنیتی 3

 

بخش خصوصی در گفت و گو با دولت صبورتر باشد

 

بهزاد یگانه مدیرعامل شرکت داده پرداز رایانه متین در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی  گفت: تنوع کالاها در این نمایشگاه با توجه به وضعیت بازار خوب بود و برندهای مطرحی شرکت کرده اند. شرکت ماد امواج آریا هم توانسته به خوبی توانمندی های خود را در این حوزه عرضه کند.

یگانه گفت: شرکت ماد امواج آریا از جمله مجموعه هایی است که شرکت داده پرداز رایانه متین همکاری های خوبی با آن داشته و در حوزه دوربین های امنیتی هم صحبت هایی داشتیم که بتوانیم همکاری های تازه ای داشته باشیم.

وی در خصوص همکاری دولت با بخش خصوصی گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور برخی مجموعه های دولتی بودیم. به نظرم این فضای شکل گرفته برای گفت و گو میان دولت و بخش خصوصی باید تکرار شود و در عین حال شرکت های خصوصی توانمندی های خود را نشان دهند.

 مدیرعامل شرکت داده پرداز رایانه متین عنوان کرد: به نظرم دولت هم ممانعتی برای فعالیت بخش خصوصی ندارد. اما هرچقدر فضای بیشتری برای گفت و گوی میان دو بخش فراهم شود، دولت هم می تواند متوجه توانمندی های بخش خصوصی شود. شاید بخش خصوصی باید صبوری بیشتری داشته باشد و دولت را مجاب کند که این همکاری بیشتر شود.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.