سفر به جزیره کیش، یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای داخل کشور می‌باشد. شما با سفر به این جزیره، هم می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی آن دیدن کنید، هم از طبیعت فوق‌العاده و هوای تمیز آن لذت ببرید و هم از تفریحات آبی هیجان انگیز آن استفاده کنید. در این جزیره هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید.

سفر به جزیره کیش، یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای داخل کشور می‌باشد. شما با سفر به این جزیره، هم می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی آن دیدن کنید، هم از طبیعت فوق‌العاده و هوای تمیز آن لذت ببرید و هم از تفریحات آبی هیجان انگیز آن استفاده کنید. در این جزیره هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های خوب جزیره کیش را به شما معرفی کنیم و درباره نحوه رزرو آن به شما بگوییم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل شایان

یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش، هتل شایان کیش می‌باشد. این هتل خوب و باکیفیت که در شرق این جزیره ساخته شده و فاصله خیلی کمی تا سواحل نیلگون خلیج فارس دارد، جزو هتل‌های قدیمی این جزیره است و ساخت آن به حدود 50 سال پیش بازمی‌گردد. البته که این هتل حدود 2 سال پیش مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت بالاتری از خدمات را به مشتریانش ارائه می‌دهد. هتل 6 طبقه شایان مجموعا 193 واحد اقامتی دارد. از امکانات رفاهی این هتل نیز می‌توان به دو رستوران و یک کافی شاپ آن اشاره کرد.

هتل پانوراما

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره این جزیره که جزو هتل‌های نوساز کیش است و کمتر از 3 سال از ساخت آن می‌گذرد، هتل پانوراما کیش می‌باشد. هتل پانزده طبقه پانوراما در کل 267 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. در این هتل می‌توانید برای صرف غذا به یکی از دو رستوران آن مراجعه کنید و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را نوش جان کنید. این هتل در شرق جزیره و داخل بلوار رودکی کیش ساخته شده و دسترسی خیلی راحتی به مراکز خرید معروف این جزیره و همچنین تفریحات مختلف آن مانند پیست کارتینگ و شهربازی دارد.

رزرو هتل کیش

جهت رزرو هتل در کیش با مناسب‌ترین قیمت و در سریع‎‌ترین زمان، می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و از این طریق، رزروتان را انجام دهید. برای اینکار کافیست بعد از ورود به سایت و یا اپلیکیشن، جزیره کیش را بعنوان شهر مورد نظر در بخش هتل داخلی جستجو کرده و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های جزیره کیش را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه هتل‌های پیشنهادی به لحاظ موقعیت مکانی، امکانات تفریحی و رفاهی، قیمت اتاق‌ها و همچنین تعداد ستاره هتل، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.