هواوی یکی از قدیمی ترین برندهای چینی در دنیای تکنولوژی است که ابتدا کار خود را با تجهیزات مخابراتی و لوازم الکترونیکی شروع کرد. و به زودی توانست رشد چشم گیری در بازار رقابتی کسب کند. طی مدت زمان کوتاهی آوازه محصولات هواوی در تمام دنیا منتشر شد و شرکت هواوی محصولاتش را به بیش از 170 کشور فرستاد. هواوی پس از آلکاتل سومین تولید کننده بزرگ روتر در جهان شناخته می شود. و همیشه به این شعار " ما این جا هستیم تا به بشریت خدمت کنیم" پایبند بوده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای لپ تاپ و موبایل محبوبیت زیادی بین طرفدارانش دارد

هواوی یکی از قدیمی ترین برندهای چینی در دنیای تکنولوژی است که ابتدا کار خود را  با تجهیزات مخابراتی و لوازم الکترونیکی شروع کرد. و به زودی توانست رشد چشم گیری در بازار رقابتی کسب کند. طی مدت زمان کوتاهی آوازه محصولات هواوی در تمام دنیا منتشر شد و شرکت هواوی محصولاتش را به بیش از 170 کشور فرستاد. هواوی پس از آلکاتل سومین تولید کننده بزرگ روتر در جهان شناخته می شود. و همیشه به این شعار " ما این جا هستیم تا به بشریت خدمت کنیم" پایبند بوده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای لپ تاپ و موبایل محبوبیت زیادی بین طرفدارانش دارد. در ادامه قصد دارم شما را با خانواده لپ تاپ های هواوی آشنا کنم. اگر دنبال بهترین قیمت لپ تاپ هواوی هستید، به بزرگترین فروشگاه محصولات الکترنیکی، لیپک مراجعه کنید.

هواوی سری مت بوک

لپ تاپ های سری مت بوک هواوی مناسب برای کارهای اداری طراحی شده است. و هواوی این سری را با شعار سبک، سریع و قدرتمند به بازار وارد کرد. تا کنون مت بوک 13و14 عرضه شده است. قطعا شنیدن این سه کلمه اعتماد کاربر را بیش از پیش بیشتر می کند. مت بوک 13 اولین سری از خانواده مت بوک ها به شمار می رود. این لپ تاپ طراحی فوق العاده شیک و ظریفی دارد . ظرافت اولین ویژگی که در برخورد اول با این لپ تاپ احساس می کنید.  مت بوک 13 و 14 از پردازنده نسل 11 اینتل    core i7  قدرت می گیرند . و مت بوک 14 با باتری 54 وات ساعت و مدل 13 با قدرت باتری کمتر 42 وات ساعت کار می کنند.  هواوی مت بوک 13 را بهترین گزینه برای سفر پیشنهاد می دهد.

هواوی سری مت بوک ایکس

 

با خانواده لپ تاپ های هواوی آشنا شویم

 

مت بوک ایکس و ایکس پرو حرفه ای ترین  مدل لپ تاپ های هواوی به شمار می روند. این سری لپ تاپ ها ظریف و سبک هستند. آن را به کافه ببرید و از سبکی آن لذت ببرید. با مت بوک ایکس احساس آزادی را تجربه می کنید. صفحه نمایشگر لپ تاپ LTPS تراکم پیکسل زیادی دارند اما خوشبختانه هواوی به فکر صرف زیاد انرژِی بوده است. بنابراین دستگاه انرژِی زیادی را مصرف نمی کند. مت بوک ایکس به پردازنده نسل دهم  اینتل قدرتمند corei5 مجهز است و 16 گیگابایت رم دارد. و مدل ایکس پرو با پردازنده corei7 کار می کند. این لپ تاپ به راحتی می توانید چندین کار را به روانی و سادگی انجام دهید. امنیت، نکته قابل توجه این لپ تاپ ها است. دکمه پاور اثر انگشت شما را شناسایی می کند تا امکان دسترسی سریع را بدهد.

 

 

هواوی سری مت بوک دی

سری مت بوک دی تمام قابلیت های یک لپ تاپ کاربردی را در خود جای داده است. تا به حال MattbookD14,15,16 به بازار عرضه شده است. مت بوک ها دارای صفحه نمایشگرهای بزرگی هستند، نمایشگرهای 14،15،16 اینچی Full HD تجربه فوق العاده ای از بازی، تماشای یک فیلم هیجان انگیز را برای کاربر به وجود می آورند. این لپ تاپ با باتری 42 وات ساعت کار می کند. سخت افزارهای قدرتمند و ارزان از ویژگی های منحصر به فرد سری مت بوک دی به شمار می رود. آن ها بسیار ظریف و سبک طراحی شده اند. مت بوک ها به گواهی TUV Rheinland مجهز هستند که نور آبی صفحه نمایشگر را کاهش می دهد و چشم را از آسیب محافظت می کند.

آیا لپ تاپ های هواوی ارزش خرید دارند؟

 

با خانواده لپ تاپ های هواوی آشنا شویم

 

لپ تاپ هواوی  شاید بهترین بازار نباشد اما بسیار قابل اعتماد هستند و خرید آن به نیاز و هدف شما بستگی دارد. اگر تصمیم به خرید لپ تاپ هواوی گرفته اید، مت بوک ها را بررسی کنید زیرا عملکردی مشابه مک بوک ها و تینک پدها دارند.آن ها بسیار سبک و ظریف طراحی شده اند و با پردازنده قدرتمند کار می کنند.

چگونه یک لپ تاپ هواوی مناسبی انتخاب کنیم

فرقی ندارد قصد دارید هندزفری، گوشی هوشمند یا لپ تاپ خریداری کنید. قبل از خرید هر چیزی باید هدف را تعیین کنید. تا بتوانید گام های بعدی را بردارید. نکاتی که باید حین خرید لپ تاپ مد نظر قرار دهید شامل وزن دستگاه، سایز و فناوری صفحه نمایشگر، حافظه، قدرت باتری، میزان مصرف برق، و پردازنده لپ تاپ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.