یکی از عواملی که در هنگام خرید گوسفند زنده باید مد نظر قرار داد، قیمت آن ها می باشد. قیمت گوسفند به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به شرایط متغیر می باشد. قیمت گوسفند های عرضه شده توسط مجموعه دام کالا نسبت به سایر مراکز مناسب تر خواهد بود.

قربانی کردن گوسفند زنده یکی از دیرینه ترین سنت ها :

یکی از سنت هایی که از گذشته تا به امروز در بین مسلمانان و همچنین ایرانیان رواج داشته است، قربانی کردن گوسفند زنده می باشد. لازم به ذکر است که از این سنت دیرینه در جهت دفع بلا، انجام طاعات، به جای آوردن نذر و .... انجام می شود. توجه کنید که قربانی کردن گوسفند به ویژه در روز عید قربان توسط حاجیان امری پسندیده می باشد که بسیار رواج دارد. خرید گوسفند زنده جهت قربانی کردن امری پر چالش بوده که می توان به انتخاب گوسفند، هماهنگی های لازم جهت خرید و .... اشاره کرد.

سایتی با قابلیت های گسترده به نام دامکالا :

سایتی کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش گوسفند زنده راه اندازی شده است که شرایط خرید و فروش گوسفند های زنده را آسان کرده است. دامکالا سایتی تخصصی بوده که در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند ها سابقه بالایی دارد که به تجربه های آن افزوده است. این مرکز برای رفاه حال مشتریان خود در سال 1398 شرایط فروش غیر حضوری گوسفند زنده را در کنار دامداری مکانیزه، فراهم کرد. لازم به ذکر می باشد که مجموعه دام کالا مجموعه ای پیشرفته است که با بهترین تکنولوژی های روز دنیا به تولید و پرواربندی گوسفند ها اقدام کرده است. این سایت یکی از سایت های معتبر می باشد که به دلیل وجود قابلیت های گسترده، سبب تمایز آن از دیگر سایت های خرید گوسفند شده است. این مرکز از تجریبات خود در عرصه دامپروری، تولید و پرواربندی گوسفند ها استفاده کرده است و بهترین گوسفند ها را در اختیار مشتریان قرار داده است.

 

سایت دامکالا و شرایط گوسفندان عرضه شده توسط آن :

در اینجا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که گوسفند های عرضه شده توسط سایت دام کالا چه ویژگی ها و یا چه شرایطی دارند. گوسفند های پرورش یافته توسط دامکالا توسط سایت دام کالا عرضه و به فروش می رسند در نتیجه گوسفند هایی کاملا بهداشتی می باشند که به صورت مکانیزه رشد و پرورش یافته اند. از دیگر شرایط و یا ویژگی های آن ها می توان به نوع تغذیه و خوراک آن ها اشاره کرد. گوسفندان عرضه شده توسط سایت دام کالا از خوراک مغذی و پروبیوتیک تغذیه می شوند و در پرورش و پرواربندی آن ها به هیچ عنوان از آنتی بیوتیک و یا هورمونی استفاده نمی شود. گوشت گوسفند های پرورش یافته در این مرکز به دلیل این که از خوراک های ناسالم و غیر بهداشتی تغذیه نشده اند، سالم و ارگانیک می باشند. این نوع گوسفند ها در محیط هایی کاملا بهداشتی پروار می شوند که شرایط آب و هوایی آن ها نیز  استاندارد می باشد.از دیگر ویژگی های آن ها می توان به نظارت مداوم و مستمر دامپزشک اشاره کرد. به عبارت دیگر دامپزشک های با تجربه به صورت مستمر و مداوم گوسفند ها را مورد بررسی قرار می دهند و به صورت هفتگی وزن آن ها مورد بررسی قرار می دهند. وزن گیری گوسفند ها به صورت مستمر باعث شناسایی هر گونه مشکل می شود.

گوسفندان عرضه شده توسط دامکالا و قیمت آن ها :

یکی از عواملی که در هنگام خرید گوسفند زنده باید مد نظر قرار داد، قیمت آن ها می باشد. قیمت گوسفند به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به شرایط متغیر می باشد. قیمت گوسفند های عرضه شده توسط مجموعه دام کالا نسبت به سایر مراکز مناسب تر خواهد بود. در حقیقت اقتصادی و رقابتی بودن قیمت گوسفند های زنده در مجموعه دام کالا دلیل بر عرضه مستقیم گوسفند می باشد. همان طور که گفته شد مرکز نامبرده گوسفند ها را به صورت مستقیم عرضه می شود، در نتیجه قیمت بسیار مناسبی خواهند داشت. 

 

6

 

سایت دام کالا و امکانات آن جهت خرید گوسفند زنده :

در اینجا قصد دارید به امکانات این سایت جهت خرید گوسفند های زنده بپردازیم. برای خرید گوسفند ای زنده از این سایت به راحتی می توانید از این سایت خرید کنید. لازم به ذکر می باشد که قبل از خرید به راحتی می توانید محصولات موجود در سایت، قیمت آن ها، ون گوسفند ها و .... را به خوبی مشاهده کنید و سپس متناسب با نیاز و توان مالی خود برای ثبت سفارش خود اقدام کنید. بعد از انتخاب محصول باید زمان تحویل سفارش های خود را به همراه آدرس در محل مورد نظر درج نمایید. حال نوبت به تایید اطلاعات و پرداخت می رسد. از دیگر امکانات این مرکز و یا سایت می توان به ارسال رایگان گوسفند زنده در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد. ناگفته نماند که دام کالا جهت ذبح گوسفند خریداری شده از این سایت، قصاب ماهری را ارسال می کند که فرآیند ذبح را به صورت رایگان انجام دهد. این سایت گوسفند زنده را به صورت رایگان به موسسات خیریه نیز ارسال می کند. مشتریان عزیز می توانند ثبت آدرس و یا نام موسسه خیریه مورد نظر را در سایت دامکالا ثبت کنند تا این مرکز گوسفند مورد نظر را به صورت رایگان به مقصد ارسال کند. بعد از ارسال، رسید آن برای مشتری ارسال خواهد شد.

خرید گوسفند زنده توسط دامن کالا، سایتی کاملا معتبر :

دامکالا یکی از سایت های بسیار معتبر است که توانسته رضایت همگان را جلب کند. این سایت مفتخر است که می تواند تجربه های چندین ساله خود را در زمینه پرورش گوسفندان به کار گیرد و بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهد. سایت نامبرده با توجه به کیفیت گوشت های عرضه شده و همچنین خدمات متنوع برای مشتریان گوسفند زنده توانسته سرآمد دیگر مراکز خرید آنلاین گوسفند زنده شود.

 

78

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.