خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در سریع ترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران به اشتراک می گذارد.

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا مخاطبان خود را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با سرمایه و نیازشان راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که فعالیت خود را بدون تعلق داشتن به گروه و حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودروی ادامه داده و همواره سعی کرده نقدهای خود را بی طرف و تنها براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در سریع ترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران به اشتراک می گذارد.

گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و خودروهای وارداتی را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب موجود انداخته و با بررسی ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا در همان محدوده قیمت بر روی بهترین انتخاب دست بگذارند.

بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

مهم ترین بخش سایت خودروبانک به اخبار روز اختصاص داده شده است و مهم ترین اخبار ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می گیرد که مهم ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر را می توان نام برد که توسط خودروبانک تحت پوشش قرار می گیرد.

اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخش موتوراسپرت در سایت خودروبانک برای شما طراحی شده است و در این بخش می توانید از جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 با خبر شوید.

 

2222

 

بررسی رانا پلاس، آورده جدید ایران خودرو برای بازار

در سبد محصولات قابل عرضه ایران خودرو ماشین های زیادی وجود دارد که عموم آنان محدوده قیمتی نزدیک به هم دارند و همین موضوع باعث شده در کنار قیمت بالای خودروهای وارداتی، محصولات ایران خودرو خودشان رقیبی برای دیگر محصولات این شرکت باشند و تنها ظاهر خودرو و برخی تفاوت های جزیی آنان است که در انتخاب نهایی مشتریان تاثیرگذار خواهند بود.

سال 1391، ایران خودرو محصولی جدید با نام رانا معرفی کرد و باتوجه به محدودیت های بازار، این خودرو هم با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست سهم فروش خوبی از بازار کشور بدست آورد. اما شرکت های خودروساز داخلی خیلی خوب فهمیده اند که با اضافه کردن چند امکانات ساده و ایجاد تغییراتی در ظاهر خودرو، می توانند محصولات قدیمی و عموما تاریخ گذشته خود را بروزرسانی کرده و به عنوان خودروی مدل روز به بازار عرضه کنند که چنین شرایطی برای رانا پلاس هم صادق است.

ایران خودرو اقدام به معرفی ماشین رانا پلاس با امکاناتی بیشتر کرده تا مشتریان بیشتری را با پرداخت هزینه بیشتر، ترغیب به خرید رانا کند. این خودرو در مدل پانوراما و مجهز به سقف شیشه ای به مشتریان عرضه خواهد شد و از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی در بخش فنی خود سود می برد که از بزرگ ترین پیشرفت های این خودرو در نسخه جدید به شمار می رود.

در ظاهر رانا پلاس، چراغ های جلو پس زمینه تاریکی دارد و جلوپنجره خودرو هم تغییراتی به خود دیده است و همچنین در قسمت عقب شاهد بروزرسانی چراغ ها هستیم. در خودروبانک، بررسی جامع و دقیقی بر روی ماشین رانا پلاس و ویژگی های جدید آن شده است.

 

33

 

بررسی کامل مشخصات تیگو 5، کراس اوور خوش فروش بازار ایران

 

چری تیگو 5، کراس اوور جمع و جور و نیمه لوکس چری که از سال‌ های میانی دهه نود خورشیدی توسط مدیران خودرو مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه می‌ شود، تاکنون دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده که شامل نسخه ‌های قبل از فیس لیفت و پس از فیس لیفت می‌ شوند.

از لحاظ کارایی، چری تیگو 5 را می توان خودرویی کاملا خانوادگی دانست که فضای مناسبی برای قرارگیری پنج سرنشین بزرگسال ارائه می ‌دهد. پیشرانه محرک این خودرو هم عملکرد اقتصادی دارد و برخلاف برخی رقبا، از پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی استفاده می ‌کند که دردسرهای نگهداری از پیشرانه ‌های توربوشارژر را از بین برده است.

چری تیگو 5 در بازار کشور را می توان رقیب مستقیم جک S5 در بازار دانست که هرکدام از دو خودرو با توجه به مزایا و معایبی که دارند، توجه بخشی از مشتریان را به خود جلب کرده‌ اند که برای آشنایی بیشتر با ماشین تیگو 5 می توانید مروری بر تجربه های رانندگی و بررسی های جامع خودروبانک داشته باشید.

 

444

 

نگاهی جامع به چری تیگو 7، کراس اوور لوکس بازار ایران

خودروی کراس اوور لوکس چری تیگو 7 در ابتدا به عنوان یک طرح کانسپت و تحت عنوان TX در سال 2012 میلادی رونمایی شد و بعد از گذشت تقریبا چهار سال، بلاخره نسخه نهایی آن به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی پکن چین معرفی شد. اما پس از گذشت تقریبا یک سال، پای این کراس اوور به واسطه شریک اصلی آن یعنی مدیران خودرو هم در بازار ایران باز شد.

ماشین تیگو 7 از همان ابتدا با امکانات و طراحی متفاوتی که داشت، توانست با اقبال خوبی همراه شده و فروش قابل قبولی در بازار ایران داشته باشد، هرچند طی سال های اخیر قیمت این خودرو به قدری بالا رفته که شرکت سازنده آن را با قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان می فروشد و عملا توانایی خرید آن برای بخش بزرگی از جامعه ایرانی سلب شده است.

با این حال ماشین تیگو 7 به عنوان یک خودروی کراس اوور لوکس، در بازار کشور هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند با امکانات خوب و سبک طراحی متفاوت، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند که تجربه رانندگی و بررسی جامع آن را می توانید در خودروبانک مرور کنید.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب های متعددی پیش روی شما قرار می گیرد و شاید تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و گاها کاذب، خرید شما به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که حین استفاده می تواند مشکلات زیادی در زمینه های مختلف، بویژه در زمینه خدمات پس از فروش برای شما بوجود آورد.

حال خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبر خودروسازی فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به سایر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه خودرو در ایران است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.