هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 30 مورد از این تعداد کلاس درس جدید ،پیش ساخته است.
وی افزود: میزان نام نویسی دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان در مدارس به طور میانگین حدود 90 درصد است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولیای نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان هر چه زودتر برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی فرزندان خود اقدام کنند.
زارع پور عنوان کرد: پروژه مهر (بازگشایی مدارس) در کهگیلویه و بویراحمد با فعالیت پنج کمیته شامل ساماندهی نیروی انسانی، نظارت و ارزشیابی، تأیید صلاحیت، توجیه و تبلیغ و تعمیر و تجهیز در حال اجراست.
وی ابراز داشت: نیازسنجی نیروی انسانی، توزیع نیروهای جدید، زیباسازی مدارس، تبلیغات محیطی و ارزیابی فعالیت ها از مهمترین برنامه های پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال جدید تحصیلی است.
زارع پور گفت: بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1398 - 1397 با برگزاری برنامه روز شکوفه ها، زنگ مهر و هفته زیباسازی مدارس انجام می شود و به دلیل تقارن با ماه محرم این برنامه ها متناسب با فضای آن ایام برگزار خواهند شد.
وی اظهار داشت: برنامه روز شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و روز جوانه ها ویژه دانش آموزان پایه اول مقطع متوسطه اول شنبه 31 شهریور و نواختن زنگ مهر و مقاومت نیز یکشنبه اول مهر برگزار می شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای هفت هزار و 800 باب کلاس درس در قالب 2 هزار و 980 باب مدرسه است.
افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.