مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات اداری و لغو تعطیلی روز پنجشنبه در تمامی شهرستان‌های هشت‌گانه این استان خبر داد.

سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ماه‌های تیر و مرداد سال‌جاری بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و افزایش دمای بی‌سابقه هوا در این استان بویژه شهرستان‌های شش‌گانه گرمسیری، ساعات کاری اداری تغییر و روز پنجشنبه نیز در تمامی شهرستان‌ها تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه ساعات کار اداری در تمامی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر و به روال عادی برگشته، اظهارداشت: تابستان امسال به‌دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب و برق ساعات کاری اداری در تمامی شهرستان‌ها اعم از گرمسیری و سردسیری از 7:15 تا 14:15 به 6:30 تا 13:30 تغییر یافت. ساعات کار اداری تا اول شهریورماه ساعت 6:30 تا 13:30 بوده و اکنون به روال عادی یعنی ساعت 7:15 تا 14:15 برگشت.

تقوی تاکید کرد: تعطیلی روز پنجشنبه نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد لغو و ادارات باید همانند گذشته در این روز پاسخگوی مراجعه کنندگان خود باشند.

به گزارش ایلنا، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان بوده که شش شهرستان آن گرمسیری و ۲ شهرستان بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری استان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.