معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات کار ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا تا پایان مردادماه جاری خبرداد.

جعفر گوهرگانی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: به استناد نامه شماره 100/9702/1833 مورخه 1397/05/01 شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به مستندات ذکرشده در نامه فوق از جمله نامه معاونت محترم وزیر نیرو در امور برق و انرزی و مصوبه هیات محترم وزیران، ساعات کار ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا تغییر تا پایان مردادماه جاری تغییر پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بدلیل گرم شدن هوا در روزهای آینده و کمبود تولید در نیروگاههای برق آبی باید میزان مصرف برق به پایین ترین حد خود برسد، اظهارداشت: ساعات کاری ادارات در شهرستان های بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز سیزدهم تا پایان روز سی و یکم مردادماه جاری از ساعت شش و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه خواهد بود.

گوهرگانی تاکیدکرد که ساعات کاری جدید برای روزهای شنبه تا پنجشنبه بعنوان شش روز هفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی مشمول زمان تعیین شده نبوده و ساعات کاری آنان همانند روال سابق است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.