سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم‌های فوتسال بانوان شهروند ساری، آدینه تهران، پردیس سیرجان کرمان، عماد نظام فردوس خراسان جنوبی، پارس ایرانیان اصفهان و تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند و به صورت دوره‌ای در یک گروه به میزبانی ساری با هم دیدار کردند.
وی افزود: تیم فوتسال بانوان هیات استان در این رقابت‌ها در گام نخست برابر میزبان مسابقات تیم شهروند ساری به تساوی 2 بر 2 دست یافت و در دیدارهای بعدی با اقتدار موفق به شکست حریفان خود شد.
علوی بیان کرد: در بازی پایانی تیم فوتسال بانوان استان در یک بازی برتر تیم فوتسال بانوان پارس ایرانیان اصفهان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی اولین دوره لیگ برتر جوانان کشور دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این رقابت‌ها بازیکنان این تیم با به ثمر رساندن 38 گل به عنوان بهترین خط حمله و دریافت فقط 2 گل عنوان بهترین خط دفاعی این مسابقات را کسب کردند.
وی ابراز داشت: کفش طلایی این رقابت‌ها با 20 گل به فهیمه ارزانی از تیم فوتسال بانوان کهگیلویه بویراحمد اهدا شد.
مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور از 24 لغایت 28 تیرماه سال جاری به میزبانی ساری برگزار شد.
در تیم فوتسال بانوان جوانان کهگیلویه بویراحمد مهدیه محمودی نیا، ناهید علی زاده، زهرا علیزاده، ندا اقبالی، مهدیه رضایی، طوبا فلاحی، زهرا تیوراک، فهیمه ارزانی، نیلوفر خندان، سعیده نادری حضور داشتند.
تیم فوتسال بانوان استان قهرمان اولین دوره برتر فوتسال جوانان کشور، امروز شنبه 30 تیر ماه وارد شهر یاسوج خواهند شد و در مراسمی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.