نشست‌مشترک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، فرماندار کهگیلویه، رئیس هلدینگ خلیج فارس و سایر مسئولان مرتبط در محل پتروشیمی دهدشت برگزار که در این نشست، نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه ملت نسبت به روند اجرای پروژه پتروشیمی دهدشت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، سردار عدل هاشمی‌پور با تشکر از اقدامات انجام شده نظیر اتمام خاکبرداری، شروع ساختمان‌های غیر صنعتی و دیوارهای حایل اظهار داشت: مردم دیگر بیش از این تحمل و ظرفیت وعده‌های مسئولان را ندارند و امیدوارم جناب ربیعی رئیس هلدینگ با بهره‌مندی از تجربه و تخصص خود تصمیم قاطعی برای تسریع در روند اجرا، تأمین منابع مالی و پیشرفت جدی پروژه اتخاذ نماید و عقب ماندگی برنامه زمانبندی را جبران نمایند چرا که برنامه تعریف شده به تایید جدی وزیر محترم نفت رسیده و دستور اکید مبنی بر تسریع در اجرا و به روز بودن آن داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه مهندس زنگنه وزیر نفت همواره بر پایان زمانبندی پروژه اصرار دارند، افزود: با تغییر مدیریت هلدینگ به نظر می‌رسد که مصوبات دو سفرقبلی وزیر نفت بالاخص برنامه کامل زمانبندی مورد توجه جدی نیست و در این صورت شخص وزیر می بایست پاسخگوی آن مصوبات و برنامه باشد.

ربیعی رئیس هلدینگ و مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) که تحریم‌های‌جدید و عدم تامین‌منابع ارزی و ریالی را عامل عقب‌ماندگی پروژه عنوان‌کردند با اعتراض هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی مواجه شدند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا خبر ندارید که تحریم ها همیشه بوده و بخش اعظمی از مراحل دریافت  منابع ارزی و ریالی طی شده که نیاز است پیگیری جدی و مستمری اتخاذ شود.

در پایان این نشست مصوب شد که اوایل هفته آینده جلسه مشترکی با وزیر نفت در تهران برای پیگیری ادامه کار و تعیین تکلیف نهایی پروژه برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.