به گزارش ایرنا، سید بهنام پاد روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: این طرح با هدف تقویت فشار آب در منطقه کوی کارکنان اجرا می شود.
وی بیان کرد: اصلاح شبکه فرسوده خطوط فلزی مناطق مدرس شرقی، غربی،خیابان امینی، کوی 180 دستگاه سپاه، اجرای چهار کیلومتر خط انتقال در شهرک نفت از دیگر طرح های در حال اجرای بهبود زیرساخت های شبکه آب در شهر دوگنبدان است.
پاد بیان کرد:افزایش ظرفیت پمپاژ آب ایستگاه های سعات آباد و خیرآباد و اصلاح شبکه آب خیابان کیامرثی تا خیابان امینی از برنامه های تکمیل این زیرساخت هاست که در صورت تامین اعتبار انجام می شود.
وی گفت: هم اکنون پنج طرح با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و 14 طرح توسعه آب با 144 میلیارد ریال هم اکنون در شهر دوگنبدان در حال اجراست.
پاد از شناسایی 144 انشعاب غیر مجاز در این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با خاطیان انشعاب های غیر مجاز برخورد قانونی می شود.
وی با بیان اینکه سرانه مصرف روزانه آب در کشور 150 لیتر و در استان کهگیلویه و بویراحمد 150 لیتر است بر مدیریت مصرف به ویژه در سال جاری به دلیل خشکسالی تاکید کرد.
پاد با اشاره به وجود 133 آیه از قرآن کریم درباره اهمیت آب تصریح کرد: آب مهمترین نیاز بشر است که باید قدر آن را بدانیم.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر دوگنبدان گفت: اصلاح 21 کیلومتر شبکه فرسوده آب، جداسازی آب فضای سبز و آب آشامیدنی و آموزش مدیریت مصرف آب در مدارس از برنامه های اجرا شده برای مدیریت مصرف این مایع حیاتی است.
وی عنوان کرد: هم اکنون آب شهر دوگنبدان از سد کوثر و 9 چاه در منطقه امامزاده جعفر تامین می شود.
پاد از حمایت نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار توسعه آب و فاضلاب در شهر دوگنبدان و دستگاه های خدمات رسان برای شتاب بخشی به طرح های عمرانی قدردانی کرد.
یکم تا هفتم تیر هفته صرفه جویی مصرف آب نامگذاری شده است.
شهر دوگنبدان 33 هزار و 800 مشترک آب دارد.
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان 124 هزار نفری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.