داوود راهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان است.
وی افزود: از مجموع مطالبات عنوان شده، 180 میلیارد ریال مربوط به تعرفه‌های خانگی و مابقی مربوط به تعرفه‌های عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف است.
راهزادی بیان کرد: از 740 میلیارد ریال مطالبات این شرکت در تعرفه‌های ذکر شده 140 میلیارد ریال مربوط به تعرفه تجاری و 85 میلیارد ریال مربوط به تعرفه صنعتی است.
وی مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان با تعرفه کشاورزی را حدود 30 میلیارد ریال برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدهی مشترکان عمومی به این شرکت نیز حدود 47 میلیون ریال است.
راهزادی ابراز داشت: مابقی مطالبات این شرکت از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان بوده که بیش از 280 میلیارد ریال است.
وی گفت: وصول این مطالبات سبب سرعت بخشی به طرح‌های در حال اجرای شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تأمین برق پایدار و جلوگیری از نوسانات برق در مناطق مختلف استان می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین بدهکار خواست نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام تا برق آنان براساس قانون قطع نشود.
کهگیلویه و بویراحمد 241 هزار و 636 مشترک برق در بخش‌های خانگی، سایر مصارف، عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.