رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه فعالیت های زودهنگام انتخاباتی براساس قانون و شرع خلاف است، اظهارداشت: براساس قانون هرگونه فعالیت پیش از انتخابات خلاف است.

حجت الاسلام صفدر پناهی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: اگر مدیری با استفاده از امکانات دولتی فعالیت انتخاباتی پیش از موعد بکند از چند منظر تخلف کرده و باید مسئولان نظارتی از ادامه فعالیت چنین مدیرانی جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدیری قصد نامزدشدن در انتخابات پیش رو را دارد نباید از موقعیت مدیریتی و امکانات دولتی بهره ببرد، خاطرنشان کرد:‌ البته اگر این دسته مدیران بخواهند نامزد انتخاباتی شوند نباید در مسئولیت های مدیریتی ماندگار باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ مدیر نباید از موقعیت مدیریتی سوء استفاده کرده و از امکانات دولتی بهره برداری سیاسی کند.

پناهی با بیان اینکه مدیر در نظام اسلامی باید تابع قانون نظام باشد، یادآور شد: درخواست ما از مدیران این است که به قانون احترام گذاشته و تابع قانون باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را مهمترین هدف جریانات سیاسی دانست و اظهار داشت: تمامی جریانات سیاسی باید برای توسعه استان همگام شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی جریانات سیاسی باید برای توسعه استان فکری کنند و توسعه استان را اولویت نخست خود بدانند.

پناهی از تمامی جریانات سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه در این استان از هم اکنون نشست هایی را برگزار کنند.

وی افزود: ما نیز آمادگی حضور در نشست های توسعه ای و نشست‌های مرتبط با انتخابات آینده را داشته تا بتوانیم انتخاباتی بدون حاشیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است در نشست های انتخاباتی باید موضوعاتی چون پرداخت پول و خرید آرا و بحث طایفه گرایی مورد بررسی قرار گیرد.

پناهی گفت: باید نشست های تعقل گرایی مرتبط با برگزاری انتخاباتی سالم از هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور تمامی نمایندگان جریانات سیاسی برگزار شود.

وی با حساس خواندن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ به نظر می رسد برگزاری نشست های مشورتی با مصوبات مشترک برای انتخابات آینده استان ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.