به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست شورای بانک های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: جمعیت بیشتر این استان در روستاها و مناطق محروم سکونت دارند که با برنامه ریزی مناسب بانک ها برای پرداخت تسهیلات به آن ها جلو مهاجرت از روستاها به شهر ها گرفته می شود.
وی با اشاره به اولویت مهم دولت دوازدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید، افزود: در پی ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش نهاد های حمایتی، چالش حاشیه نشینی در کهگیلویه و بویراحمد نیز به نحو چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.
احمدی بیان کرد: بانک ها تاثیر بسزایی در پیشرفت یک استان و کشور ایفا می کنند بنابراین عملکرد بانک ها بررسی و با بانک های کهگیلویه و بویراحمد نیز که برای پرداخت تسهیلات کم کاری کنند، برخورد جدی می شود.
وی عنوان کرد: هیچ کاری خارج از قانون و یا دستورالعمل بانک مرکزی از بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد خواسته نمی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تکلیف بانک های خصوصی کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از هر گونه سهل انگاری در پرداخت تسهیلات نیز مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت همکاری با ستاد دیه استان، ابراز داشت: بانک ها نباید از مسائل اجتماعی غافل شوند و در ارئه تسهیلات به زندانیان در بند که خانواده های آن ها در معرض خطر هستند کوتاهی نکنند.
احمدی با اشاره به طرح حذف دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه برای ارائه خدمات به مردم ، گفت: بانک های استان باید در ارائه خدمات الکترونیک به مردم پیشتاز باشند تا مردم پشت باجه های بانک با مشکل مواجه نشوند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.