آرمان حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدارها از ساعت 21 شب در سالن 9 دی شهر یاسوج آغاز می شود.
وی افزود: پس از پایان این 2 دیدار تیم های اول تا سوم رقابت های فوتسال جام رمضان دستگاه های اجرایی شهرستان بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند.
حاتمی بیان کرد: سه شنبه شب و با برگزاری چهار دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان دستگاه های احرایی شهرستان بویراحمد چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها مشخص شدند.
وی عنوان کرد: تیم حوزه علمیه با نتیجه چهار بر سه تیم دانشگاه علوم پزشکی را شکست داد، تیم اداره کل آموزش و پرورش با حساب پنج بر یک تیم شهرداری یاسوج را مغلوب کرد، تیم آموزش و پرورش عشایر با نتیجه پنج بر صفر تیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی را درهم کوبید و تیم آموزش و پرورش بویراحمد نیز با چهار گل از سد تیم بانک مهر اقتصاد گذشت.
حاتمی ابراز داشت: دز مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و از ساعت 21 چهارشنبه شب 2 دیدار برگزار خواهد شد.
.ی گفت: تیم حوزه علمیه با تیم اداره کل آموزش و پرورش و تیم آموزش و پرورش بویراحمد با تیم آموزش و پرورش عشایر به مصاف یکدیگر می روند تا تکلیف 2 تیم راه یافته به دیدار پایانی این رقابت ها مشخص شود.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.