به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه درنشست مبارزه با کالای قاچاق و افزایش صادرات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: یکی از راه های اساسی تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مبارزه قاطعانه با توزیع بی رویه کالاهای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: بر این اساس باید همه دستگاه ها اجرایی با عزم جدی تمام تلاش خود را برای مبارزه با ورود کالای خارجی قاچاق و عرضه آن در بازار به کار برند تا شرایط شکوفایی تولید، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در استان ایجاد شود.
احمدی با اشاره به تقویت زیرساخت ها در بحث نظارت کالای قاچاق، بیان کرد: با استفاده از ابزارهای نوین و با کنترل های لازم توسط ناظران و بازرسان، قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا خواهد کرد.
وی عنوان کرد: حداقل سالانه باید حدود 10 میلیون دلار از این استان صادرات کالا صورت گیرد و جهش مطلوبی در این حوزه به وجود آید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مصوبات این نشست ها نیز باید به طور جد پیگیری و اجرا شوند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از سه هزار مرکز نگهداری تولید کالا در این استان وجود دارد که یک هزار و 168 مورد آن ها در سامانه جامع انبار ها ثبت شده اند.
داریوش دیودیده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این سازمان 6 پرونده قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.