به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج اظهار داشت: برخی از ویژگی های برجسته امام راحل شامل زهد، تقوا، ساده زیستی، مردم داری، اعتماد به مردم در کنار توکل به خدا، صداقت داشتن با مردم و سازش ناپذیری با دشمنان و استکبار جهانی بود.
وی افزود: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سعی داشته اند ملت ایران را به سمت سازش با خود بکشانند و در همین راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما به لطف الهی این توطئه شوم آنان خنثی شد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: آمریکا از برجام خارج شد تا بتواند تحریم های جدیدی را علیه ایران اسلامی اعمال کند و هدف سه کشور اروپایی آلمان،
انگلیس و فرانسه از ماندن در برجام نیز جلوگیری از خروج ایران از این توافقنامه بین المللی بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی عنوان کرد: باید مردم و مسئولان اجرایی کشور در مقابل این نقشه شوم دشمنان هوشیار باشند و علاوه بر ایستادگی هرگز نیز اهل سازش با استکبار جهانی نباشند.
وی ابراز داشت: در مورد اهمیت چشمگیر قیام خونین 15 خرداد سال 1342 همین بس که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 شد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: پیام اصلی شهدای این قیام مهم و تاریخی نیز سازش ناپذیری ملت ایران با دشمنان و استکبار جهانی است.
وی با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور حماسی ملت ایران و مردم دیگر کشورهای اسلامی در این راهپیمایی تیری به قلب آمریکا و رژیم صهیونیستی و پاسخی کوبنده به استکبار جهانی است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.