سید بهاءالدین ملک حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بین فرهنگیان و دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
وی افزود: زمان، مکان و دیگر جزئیات برگزاری این مسابقه به زودی تعیین و به اطلاع متقاضیان شرکت در آن رسانده می شود.
ملک حسینی بیان کرد: به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به 14 نفر از افرادی که بالاترین نمره را در این مسابقه کسب کنند جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
وی عنوان کرد: 13 خرداد امسال آیین ختم قرآن کریم به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و با حضور فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.
ملک حسینی ابراز داشت: سیاه پوش کردن سردرب مدارس و اداره های آموزش و پرورش و برگزاری آیین سخنرانی در آنها، نشست ‌های پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه از وصیت‌ نامه سیاسی - الهی امام راحل و حضور در آیین 14 خرداد از مهمترین برنامه ‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی گفت: ستاد گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌ ها و مناطق سیزده گانه کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال ‌شده است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.