سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته سوم کشور با حضور 24 تیم و در چهار گروه 6 تیمی در دور مقدماتی به میزبانی شهر بوشهر آغاز شده است.
وی افزود: این دوره از رقابت ها به مدت هشت روز و از 28 فروردین تا چهارم اردیبهشت امسال در حال برگزاری است.
علوی بیان کرد: تیم فوتسال بانوان ستارگان آریا یاسوج توانست با سه پیروزی مقابل حریفان و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور را کسب کند.
وی عنوان کرد: در این رقابت ها تیم ستارگان آریا یاسوج موفق شد با سه پیروزی از جمله 7بر 2 مقابل دیوان دره کردستان ، 9بر3 مقابل شورای دلبران کردستان و 2بر 1 مقابل علی آباد کتول گلستان به عنوان تیم اول راهی ضمن صعود به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور، راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نماینده فوتسال بانوان استان در این مسابقات تیم های کوثر گچساران و فدک دهدشت با شکست مقابل حریفان از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها باز ماندند.
وی گفت: در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم فوتسال بانوان ستارگان آریا یاسوج به مصاف تیم مقاومت اصفهان می رود و علی آباد کتول گلستان با آیزان ایذه دیدار می کنند.
علوی بیان کرد: چهار تیم برتر این مرحله راهی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور شدند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.