امان الله جهانبین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پنجاه و دومین روز سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج 17 نیروی جمعیت هلال احمر از دوشنبه شب گذشته در منطقه حضور دارند و از صبح امروز سه شنبه عملیات جستجو را آغاز کردند.
وی افزود: این نیروها شامل 6 نفر از جمعیت هلال احمر اردبیل، پنج نفر واکنش سریع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر از جمعیت هلال احمر اصفهان و سه نفر نیروی مردمی هستند.
جهانبین بیان کرد: در صورت مساعد بودن هوا نیروهای هلال احمر شب آتی در منطقه سقوط هواپیما تهران یاسوج خواهند ماند.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز صبح امروز گفت: سامانه بارشی از امشب وارد این استان می شود و تاپایان هفته جاری، هوای برخی مناطق را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی افزود: براساس ارزیابی نقشه‌های هواشناسی مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از امشب تا روز جمعه بیست و چهارم فروردین شاهد بارش‌های رگباری ، وزش شدید باد، رعد و برق و کاهش دید افقی خواهد بود.
بیشترین محموله‌های یافت شده از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی در طول ایام تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
به گفته مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ،تاکنون 201بافت انسانی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج یافت شده است.
امینی افزود: پیشتر پیکر هشت نفر از جانباختگان این سانحه تحویل خانواده های آنان شده و پیکر 11نفر دیگر از جانباختگان آماده تحویل به بازماندگان است.
1662/9868
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.