به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در دیدار نوروزی با رئیس و جمعی از کارکنان سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این سازمان در سال 1397 محور ایجاد فرصت های برابر برای توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف باشد.
وی افزود: کارکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و شورای برنامه ریزی و توسعه این استان در سال 1396 در بحث توزیع اعتبارات، تدوین طرح آمایش سرزمینی، جذب اعتبارات تهاتر یا بند «واو» قانون بودجه و معرفی ظرفیت های قانونی در اسناد بالادستی و قانون بودجه سال 1397 کشور به مدیران اجرایی استان برای رایزنی در زمینه جذب اعتبارات ملی مطلوب بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته 150 میلیارد ریال از محل بند «واو» قانون بودجه (تهاتر) جذب و بین دستگاه های اجرایی این استان توزیع شد.
احمدی عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد سال قبل در زمینه جذب سرمایه گذاری در این استان نقش تعیین کننده ای داشت و 2 هزار و 600 میلیارد ریال نیز درآمد عمومی و اختصاصی از دستگاه های اجرایی استان وصول کرد که 220 میلیارد ریال بیش از سال 1395 بوده است.
وی ابراز داشت: سال 1397 یک ارزیابی کلی از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان جذب اعتبارات ملی توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه این استان انجام شود و در اختیار استانداری قرار دهد.
احمدی گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 از مبادله موافقت نامه های صوری توسط برخی از دستگاه های اجرایی این استان جلوگیری کنند و باید نظارت بیشتری در این زمینه شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.