به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تلاش و اقدام دستگاه ‌های اجرایی عضو این شورا در زمینه پیشگیری از اعتیاد، درمان معتادان و حمایت های اجتماعی از آنان مطلوب بوده و امید است که سال آینده نیز چنین روند مثبتی در استان تداوم یابد.
وی افزود: ایام نوروز سال 1397 و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد مراکز نگهداری معتادان در این استان فعال بوده و به جامعه هدف خدمات رسانی می ‌کنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان به دلیل قرار گرفتن بین چند استان بزرگ کشور یکی از مسیرهای ترانزیت انواع مواد مخدر است.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: مردم و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افدام به تعامل و همکاری هر چه بیشتر با نیروی انتظامی این استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با معضل اعتیاد کنند.
معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ابتدای امسال تاکنون تعداد پرونده های ورودی به دستگاه قضایی این استان در زمینه مواد مخدر سه هزار و 266 فقره بوده است.
کریم فرخیانی اظهار داشت: 99 درصد این تعداد پرونده معادل سه هزار و 256 فقره مختومه شده است.
وی افزود: واحد مدیریت پرونده ‌های مهم در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و راه اندازی شده است.
فرخیانی بیان کرد: یکی از پرونده ‌های مهم در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز مربوط به حوزه مواد مخدر است.
برپایی نمایشگاه و ایستگاه تولیدات بهبود یافتگان مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در پارک ساحلی و جمعه بازار شهر یاسوج در آینده ای نزدیک از مصوبات این نشست بود.
سال گذشته چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.