به گزارش ایرنا، در این آیین 66 نهال به تعداد جانباختگان این سانحه هوایی در یکی از پارک های شهر یاسوج غرس شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: هدف از این اقدام زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانباختگان این سانحه بوده است.
علی محمد احمدی اظهار داشت: این یادمان با همکاری شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد نصب و رونمایی شد.
وی افزود: در هفته منابع طبیعی تلاش شد علاوه بر گسترش فضای سبز با کاشت 66 درخت یاد و خاطره جانباختگان این سانحه هوایی نیز گرامی داشته شود.
احمدی با بیان اینکه تاکنون هویت 46 جانباخته این سانحه هوایی احراز شده است، گفت: تلاش ها برای جست و جو، انتقال و تعیین هویت پیکر دیگر جانباختگان ادامه دارد.
وی افزود: سقوط هواپیمای ای تی آر یاسوج تاثیری بر عزم استان برای پیشرفت اقتصادی ندارد و به‌زودی برای رفاه حال شهروندان و تجار و فعالان اقتصادی پروازها از سر گرفته خواهند شد.
وی عنوان کرد: تلاش بر این است که پروازها در 2 نوبت صبح و عصر صورت گیرد و رایزنی‌هایی برای تغییر مسیر پروازی با مجموعه هوانوردی کشور انجام شده است.
وی عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی برای تجهیز سیستم ناوبری و باند فرودگاه یاسوج قول مساعد داده و با 2 شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت بعد پیدا شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.