2 تیم اول لیگ برتر هندبال ایران در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت.
با توجه به اینکه تیم سوم جدول رده بندی مسابقات هندبال لیگ برتر مردان ایران، سنگ آهن بافق 16 امتیاز دارد و در صورت کسب 2 پیروزی 20 امتیازی می‌شود، نفت و گاز گچساران و شهرداری کازرون مقام قهرمانی یا نائب قهرمانی خود را قطعی کرده و به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در جام باشگاه‌های آسیا حاضر خواهند بود.
مجید راستی پو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم نفت و گاز گچساران در فاصله 2 هفته مانده به پایان مسابقات این فصل با 22 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر مردان کشور قرار دارد.
وی بیان کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته سیزدهم، میزبان هپکو اراک است و تیم شهرداری کازرون میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.
راستی پور تصریح کرد: نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم مهمان شهردار کازرون است که در آن بازی سرنوشت ساز قهرمان امسال مشخص خواهد شد.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته دوازدهم 312 گل وارد دروازه حریفان کرد و 249 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 63 در اختیار نفت و گاز گچساران است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.
تیم شهرداری کازرون با 21 امتیاز پس از نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول رده بندی برتر هندبال کشور قرار دارد.
تفاضل گل شهرداری کازرون 21 است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.