شاهرخ کناری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان آغاز این آیین یادبود ساعت 16 عصر و مکان آن نیز مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.
وی افزود: سخنران این آیین یادبود آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.
کناری بدون اشاره به نام، بیان کرد: یکی از مسئولان کشوری نیز برای سخنرانی در این آیین یادبود دعوت شده اما حضور او هنوز قطعی نشده است.
وی عنوان کرد: جمعی از مسئولان اجرایی، قشرهای مختلف مردم و خانواده جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در این آیین یادبود حضور می یابند.
کناری ابراز داشت: علاوه بر سخنرانی برنامه هایی دیگر شامل مداحی، نوحه سرایی و قرائت فاتحه در این آیین یادبود اجرا می شود.
وی گفت: قرار بود این آیین یادبود ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شود اما لغو شد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز سه شنبه و پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.