رئیس پلیس مباره با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد از کشف و ضبط 4 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در مناطق مختلف این استان خبرداد و اظهار داشت: در این راستا 65 باند مواد مخدر منهدم شد .

سرهنگ سعید بالش زر در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: با پیگیری های مستمر و تلاش‌های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری بیش از 4 تن و 300 کیلوگرم انواع مخدر  دراین استان کشف و ضبط گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  میزان درصد رشد کشفیات به 5 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک هزار و 750 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است اظهار داشت: تمامی دستگیرشدگان تحویل مقامات قضایی شده اند.

رئیس پلیس مباره با مواد مخدر استان کهیگلویه و بویر احمد  افزود: 310 دستگاه خودرو نیز در سال جاری در این ارتباط متوقف شده و اکنون در پارکینگ های نیروی انتظامی قرارد دارند.

بالش‌زر مهم‌ترین مواد مخدر کشف شده از سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد را  تریاک به میزان 3 تن و 700 کیلوگرم دانست  و افزود : تلاش ها برای کشف و ضبط انواع مواد مخدر در این استان به طور شبانه روزی ادامه دارد.

  12هزار معتاد استانی داریم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در این نشست آمار دقیق معتادان در کشور را 2 میلیون و 830 هزار نفر عنوان و اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار معتاد مربوط به این استان است .

سید ناصر رضایی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد معتادان شناسایی شده در این استان از میانگین کشوری کمتر است .

وی افزود: از 12 هزار معتاد این استان حدود یکهزار و 600 نفر از آنان را زنان تشکیل می دهند.

وی راه اندازی برخی مراکز پیشگیری از اعتقاد در برخی از روستاهای پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.