حجت الاسلام سید جواد خاضع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر این راهپیمایی در یاسوج میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به طرف میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
وی افزود: در دهدشت ساعت 10 صبح از مقابل سپاه پاسداران، بلوار سپاه و میدان امام خمینی (ره) به طرف میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوگنبدان ساعت 9 صبح آغاز می شود و مسیر آن از میدان امام خمینی (ره) و کنار زیرگذر تا پارک شهدای گمنام خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این راهپیمایی در لیکک میدان مرکزی و میدان بسیج تا مقابل اداره جهاد کشاورزی و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
وی ابراز داشت: در چرام ساعت 10 صبح از خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب و بلوار شهید بهشتی به طرف مصلای قدیم برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در باشت ساعت 10 صبح آغاز می شود و مسیر آن از ایستگاه مسافربری تا حسینیه مرحوم کرمی خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: مسیر این راهپیمایی در لنده مقابل سپاه پاسداران و خیابان امام خمینی (ره) به طرف مصلای امام خمینی (ره) و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
وی افزود: در سی سخت ساعت 9 صبح و در 2 مسیر برگزار می شود که مسیر شماره یک از دفتر امام جمعه به طرف فلکه الله و مسیر شماره 2 نیز مقابل مدرسه پسرانه شهید مطهری و چهارراه ولی عصر (عج) به طرف فلکه الله است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پاتاوه ساعت 9 صبح آغاز می شود و مسیر آن از مقابل بخشداری، خیابان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا به طرف خوابگاه شبانه روزی شهید باهنر خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این راهپیمایی در مارگون گلزار شهید افتاده به طرف مدرسه ابتدایی اندیشه و ساعت آغاز آن نیز 9 صبح است.
وی ابراز داشت: در چیتاب ساعت 10 صبح از میدان بسیج و میدان امام حسین (ع) به طرف پایگاه مقاومت امام رضا (ع) برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در لوداب ساعت 10 صبح آغاز می شود و مسیر آن چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء (س) خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: مسیر این راهپیمایی در سوق مصلای نماز جمعه، خیابان شهدا و خیابان 17 شهریور به طرف میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
وی افزود: در ممبی ساعت 9:30 دقیقه صبح مقابل بخشداری و حوزه مقاومت سیدالشهدا به طرف دبیرستان شهید جهان نژادیان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دیشموک ساعت 10 صبح آغاز می شود و مسیر آن میدان شهدا، بلوار غدیر و خیابان آزادی به طرف مدرسه امیرکبیر خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این راهپیمایی در سرفاریاب گلزار شهدا تا مدرسه دخترانه اسما و ساعت آغاز آن 10 صبح است.
وی ابراز داشت: در بوستان ساعت 9 صبح مقابل بخشداری به طرف مدرسه راهنمایی شهید کرمی پور برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قلعه رئیسی ساعت 9 صبح آغاز می شود و مسیر آن میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی (ره)، میدان انقلاب و گلزار شهدا به طرف خوابگاه شبانه روزی شهدا خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: مسیر این راهپیمایی در سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی مسجد امام خمینی (ره) و گلزار شهدا به طرف سالن ورزشی سپاه پاسداران و ساعت آغاز آن 9 صبح است.
وی افزود: در سپیدار ساعت 10 صبح مقابل حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: در جاورده ساعت 10 صبح آغاز می شود و مسیر آن میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا به طرف دبیرستان شمس تبریزی خواهد بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.