ولی بهره مند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جو غالب کهگیلویه و بویراحمد در 72 ساعت آینده صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و در برخی ساعات نیز وزش باد پیش بینی می‌شود.
وی افزود: وضعیت جوی مناطق با اقلیم سرد کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان‌های بویراحمد و دنا در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و همراه با وزش باد است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت جوی این مناطق در 48 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در 72 ساعت آینده نیز کمی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
بهره مند عنوان کرد: وضعیت جوی مناطق با اقلیم گرم کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و بهمئی در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و غبار محلی است.
وی ابراز داشت: وضعیت جوی این مناطق در 48 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در 72 ساعت آینده نیز صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر، همراه با وزش باد و گاهی غبار محلی پیش بینی می‌شود.
بهره مند گفت: 24 ساعت گذشته منطقه امامزاده جعفر گچساران با پیشینه دمای 19.8 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج نیز با کمینه دمای منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین نقطه این استان بودند.
میزان بارندگی سال زراعی جاری در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه پارسال 38.3 درصد کاهش یافته است.
میزان بارندگی سال زراعی جاری در سی سخت 85.4، یاسوج 94.2، دهدشت 90.3، دوگنبدان 59.5 و منطقه امامزاده جعفر گچساران نیز 56.5 میلیمتر بوده است.
میانگین بلندمدت بارندگی در یاسوج 804.2، سی سخت 686.6، دوگنبدان 430.2، دهدشت 491.4، لیکک 358.9 و منطقه امامزاده جعفر نیز 423.7 میلیمتر است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.