به گزارش ایرنا، سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان اظهار داشت: توسعه راه‌های ارتباطی، دسترسی مردم مناطق شهری و روستایی از زیرساخت‌های اساسی زندگی نظیر گاز، برق، آب، تلفن و رشد خیره‌کننده دانش آموخته‌های تحصیلات تکمیلی گوشه‌ای از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی تلاش برای ریشه‌کنی فقر با راه اندازی نهادهای حمایتی را از دیگر دستاوردهای نظام مردم سالاری دینی در کشورمان دانست.
امام جمعه شهر دوگنبدان تصریح کرد: رشد روز افزون شاخص‌های زندگی مردم ایران در ابعاد، علمی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و سایر حوزه‌ها دشمنان را ناامید و به طرح نقشه‌های تازه ناچار کرده است.
حجازی ابراز داشت: هر چند هنوز مشکلاتی به ویژه در زمینه بیکاری و معیشت مردم وجود دارد، اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند با استفاده از کمبودها خدمات نظام را کم‌رنگ جلوه دهند.
وی از مسئولان فرهنگی و رسانه‌ها خواست تا با تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران از سویی و بیان کمبودها از سوی دیگر به کاهش موانع توسعه ایران اسلامی کمک کنند.
حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود فرمودند: آمریکا به دنبال این است که منطقه خاورمیانه روی خوش نبیند و دولت‌ها و ملت‌های منطقه به خود مشغول باشند تا به فکر معارضه با عامل خبیث استکبار یعنی صهیونیسم نیافتند.
وی ادامه داد: تلاش دشمن این است که ملت‌های اسلامی و خاورمیانه را به خود مشغول کنند و مدام با ایجاد داعش و امثال داعش خونریزی و جنگ‌افروزی را گسترش دهند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.