به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هدف اصلی آمریکا از چنین اقدامی ناامن کردن منطقه در راستای دستیابی به اهداف شوم خود و امنیت رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به مسلمانان دریغ نخواهند کرد و هم‌اینک نیز انواع جنایت‌ها را در کشورهای اسلامی عراق، سوریه و یمن مرتکب می‌شوند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مسلمانان باید بیش از پیش مراقب توطئه‌های شوم دشمنان باشند و با اتحاد هر چه بیشتر خود مانع تحقق نقشه‌ها و دسیسه‌های آنان شوند.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود به دانشجویان عضو انجمن‌های اسلامی کشور به برخی نکات کلیدی اشاره فرمودند که مهم‌ترین آن‌ها شامل توجه هر چه بیشتر قشر دانشجو به مسأله معنویت و خودسازی، افزایش قدرت تحلیل سیاسی، دشمن شناسی و غفلت نکردن از نقشه‌های شوم دشمنان است.
وی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: پیروزی انقلاب سبب استقرار حکومت الهی در ایران شد و تمامی ملت‌های اسلامی دنیا نیز از برکات آن بهره مند شدند.
حجت الاسلام حسینی صدر با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حرمت ایام فاطمیه در برنامه‌ها و جشن‌های ایام الله دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.