به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌ اردکانی عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت آیت ‌الله محی الدین حائری شیرازی در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج اظهار داشت: فقدان یک عالم دینی و فقیه شکافی بین امت اسلام ایجاد می ‌کند و به سادگی نیز جبران نخواهد شد.
وی افزود: در دوران غیبت امام عصر (عج) رسالت مهم هدایت مردم و حفظ و دفاع از دین مبین اسلام بر عهده علمای دینی و فقهاست.
امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: چنانچه علمای دینی و فقها نبودند دین مبین اسلام، روایات و قرآن کریم از بین می ‌رفتند و یا آنکه تحریف می‌ شدند.
حجت‌ الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌ اردکانی عنوان کرد: آیت ‌الله حائری شیرازی عالمی وارسته و انسانی خود ساخته بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود فرمودند عالم به تمام معنایی بود.
وی ابراز داشت: این عالم ربانی در تمامی طول عمر خود در برابر انواع انحراف ها ایستاد و ذره ای عقب نشینی نکرد.
حجت‌ الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌ اردکانی گفت: آیت الله حائری شیرازی در فقه بی ‌نظیر بود و علاوه بر آنکه مقام علمی والایی داشت تا آخرین لحظه‌ های عمر بابرکت خود نیز در دفاع از نظام، انقلاب و ولی ‌فقیه سکوت نکرد.
وی اظهار داشت: آیت الله حائری شیرازی همواره زندگی ساده ‌ای داشت و به حداقل ها قانع بود اما عده ‌ای با بی ‌انصافی اعلام کردند که ایشان باغ و ملک دارد.
آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده فقید ولی فقیه در فارس و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه هفته گذشته 29 آذر در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.