مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت از اجرای 314 ضربه شلاق در ملاعام سه مجرم شهرستان کهگیلویه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمین خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،‌ "ضرغام عزیزی" در حاشیه اجرای حکم شلاق این مجرمان در ملاعام به رسانه‌ها گفت:‌ متهم ردیف اول اتهاماتی از قبیل عمل منافی عفت (مادون زنا)، ورود به عنف منزل مسکونی، حبس غیرقانونی، سرقت و چهار اتهام دیگر مرتکب شده است.

وی محکوم شدن این مجرم به 140 ضربه شلاق را بدلایل اتهامات اثبات شده وارده دانست و اظهارداشت:   هفت سال حبس تعزیری و دوسال تبعیدی در بندر خاش برای این متهم نیز صادر شده است.

مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت افزود: اتهامات متهم ردیف دوم نیز اخلال در نظم عمومی شهر دهدشت از طریق درگیری، جنجال، هیاهو و چهار اتهام دیگر بوده است.

عزیزی، تعداد ضربات شلاق مجرم ردیف دوم را 100 ضربه شلاق عنوان و خاطرنشان کرد:‌ 2 سال و نیم حبس تعزیری در دهدشت و یک سال تبعیدی در شهر برازجان هم برای این مجرم صادر شده است.

وی گفت: متهم ردیف سوم به اتهامات مشارکت در سرقت‌های متعدد شبانه احشام به تحمل سه سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 230 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.