به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دشمنان از هیچ روش، ترفند، دسیسه و تلاشی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب دریغ نمی‌کنند و ملت ایران نیز باید بیش از پیش هوشیار باشند.
وی افزود: دولتمردان فرانسه به تازگی اجازه برگزاری جلسه به منافقان مقیم این کشور را صادر کرده‌اند درحالی‌که منافقان تاکنون جنایت‌های متعددی علیه کشور و ملت ایران مرتکب شده‌اند.
امام‌جمعه یاسوج با اشاره به اول تا هفتم دی هفته نهضت سوادآموزی، بیان کرد: این نهاد مهم در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و راه اندازی شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: نهضت سوادآموزی از زمان تأسیس تاکنون خدمات چشمگیری به جامعه هدف خود ارائه کرده است.
وی ابراز داشت: افراد کم‌سواد و بی سواد کهگیلویه و بویراحمد با هر سن و سال در کلاس‌های سوادآموزی شرکت کرده و برای باسواد شدن اقدام کنند.
امام جمعه یاسوج گفت: مسأله علم آموزی و کسب دانش دارای برکات متعددی بوده و در دین مبین اسلام نیز مورد تأکید است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک 6 ربیع الثانی سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) به مسیحیان و مسلمانان، اظهار داشت: آن حضرت به عنوان یکی از پیامبران اولوالعزم پیامبر صلح بود اما پیروان ایشان شامل کشورهای اروپایی و غربی انواع جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند.
وی با تبریک هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، افزود: آن حضرت یازدهمین امام شیعیان و پدر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی رحلت آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت و بیان کرد: ایشان عالمی برجسته و خدوم به نظام، انقلاب و مردم بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.