سید حمدالله خواهش نیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه در قالب انشاء نویسی برای سوادآموزان دوره انتقال کهگیلویه و بویراحمد و در هفته سوادآموزی سال جاری (اول تا هفتم دی) ذر 13 شهرستان و منطقه استان برگزار می شود.
وی افزود: موضوع های این مسابقه شامل نحوه تربیت فرزندان خوش اخلاق و باادب، راه های افزایش تحمل در برابر نظر دیگران، چگونگی ترویج فرهنگ احترام به دیگران و بیان خاطره یا تجربه در مورد اهمیت تحمل نظر دیگران است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویت روحیه مشارکت جویی بین سوادآموزان و اعضای خانواده آنان، ارتقای آگاهی سوادآموزان نسبت به رفتارهای مثبت و تقویت ارتباط مؤثر در جامعه از اهداف برگزاری این مسابقه است.
خواهش نیک عنوان کرد: 10 درصد آثار برتر ارائه شده به این مسابقه در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد به مدت یک هفته و از 14 تا 20 دی سال جاری انتخاب و به مرحله استانی معرفی می شوند.
وی ابراز داشت: صاحبان آثار برتر در آیینی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل قرار می گیرند.
خواهش نیک گفت: 2 درصد از 10 درصد آثار برتر ارائه شده به این مسابقه در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز به مرحله کشوری راه می یابد.
نرخ باسوادی جمعیت 10 تا 49 سال کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 96 درصد است.
فعالیت های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت 10 مؤسسه و تشکل مردم نهاد این استان انجام می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.