سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکنان شامل ندا باشتی در رشته فوتبال و تارا جانی نژاد، زهرا علیزاده، بیتا طاهری، فهیمه ارزانی و مهدیه محمودی نیا در رشته فوتسال است.
وی افزود: دعوت از این 6 بازیکن کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم های ملی فوتبال و فوتسال توسط امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این بازیکنان عضو تیم های فوتبال و فوتسال بانوان رده سنی جوانان استان هستند.
علوی عنوان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 15 سال از 11 تا 14 آبان سال جاری در تهران و کمپ تیم های ملی در حال برگزاری بوده و ندا باشتی از کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور یافته است.
وی ابراز داشت: اردوی تیم ملی فوتسال بانوان رده سنی جوانان نیز از 16 تا 20 آبان سال جاری در تهران و کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
علوی گفت: تارا جانی نژاد، زهرا علیزاده، بیتا طاهری، فهیمه ارزانی و مهدیه محمودی نیا از کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور می یابند.
وی اظهار داشت: حضور بانوان فوتبالیست و فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد در اردوی تیم های ملی زمینه ساز رشد، توسعه و ارتقای هر چه بیشتر این 2 رشته ورزشی در استان خواهد شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.