به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در بازدید سرزده از سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج هدف از این بازدید را آشنایی با کمبودها و مشکلات سازمان و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم استان اعلام کرد.
وی بر لزوم خدمات دهی هر چه بهتر و بیشتر به مردم کهگیلویه و بویراحمد، پاسخگویی مناسب به نیازهای آنان و تکریم مطلوب ارباب رجوع در سازمان تأمین اجتماعی این استان تأکید کرد.
احمدی اظهار داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری لازم با سازمان تأمین اجتماعی این استان برای رفع مشکلات و کمبودهای آن است.
وی افزود: آن دسته از کمبودها و مشکلات سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که در این استان قابل رفع نباشد در تهران پیگیری می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان بیش از پیش برای تحقق کامل اهداف، برنامه ها، تعهدات و وظایف آن بکوشند.
احمدی خواستار تلاش و اقدام جدی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای تجهیز مراکز درمانی آن در نقاط مختلف استان شد.
جمعی از مسئولان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید مشکلات و کمبودهای حوزه کاری خود را مطرح کردند.
افزون بر 300 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که معادل 43 درصد جمعیت 713 هزار نفری استان است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.