جلال پورانفرد عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این تصادفات در 30 کیلومتری یاسوج واقع در دو راهی جاده تنگ تامرادی 2 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت.
به گفته وی این حادثه در پی واژگونی پژو 405 ساعت حدود 18 عصر امروز رخ داد.
پورانفرد تصریح کرد: یکی از مصدومان این تصادف با بالگرد و مابقی نیز با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تصادفی دیگری که پیش از این و حدود ساعت 15 عصر امروز رخ داده بود با برخورد 2 دستگاه پژو 405 و پژو تیوفایو در محور' یاسوج- شیراز ' واقع در منطقه تنگ سرخ در 25 کیلومتری یاسوج، نیز 2 نفر کشته و چهار تن مصدوم شدند.
پورانفرد یادآور شد: یکی از مصدومان این حادثه با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافت، یک نفر نیز با آمبولانس هلال احمر سپیدان فارس و 2 تن دیگر از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد که حدود 550 کیلومتر آن راه‌های اصلی و چهار هزار و 500 کیلومتر نیز روستایی است.
اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون 188 نقطه حادثه خیز را در این استان شناسایی کرده که از این تعداد 12 مورد آن بحرانی گزارش شده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.