رحیم استوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 طرح در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با اعتباری افزون بر 117 میلیارد ریال در دست اجرا است.
وی عنوان کرد: از این تعداد چهار طرح بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
استوار اظهار کرد: هم اکنون کلینیک تخصصی گچساران 79، خانه بهداشت روستای سربیشه 85، خانه بهداشت روستای آب شیرین 98 و خانه بهداشت روستای آرو 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی با بیان اینکه پروژه بخش سوختگی بیمارستان گچساران پس از تأمین منابع عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: 4 پروژه عمرانی در این شهرستان نیز 35 درصد میانگین پیشرفت فیزیکی دارند، که تا هفته سلامت سال 1397 بهره برداری خواهد شد.
استوار همچنین از در دست اجرا بودن 18 پروژه عمرانی بهداشت و درمان با اعتباری افزون‌ بر 145 میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: از این تعداد پنج طرح کلینیک تخصصی، اورژانس بیمارستان، مرکز قلعه دختر، پایگاه سلامت سوق و خانه بهداشت دم عباس بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شوند.
وی بیان کرد: 13 پروژه حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کهگیلویه بین 15 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که در صورت تأمین اعتبار تا هفته سلامت سال 97 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.