رئیس اداره‌کل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان فرودگاه یاسوج خواست مانع فعالیت گلخانه‌داران در این فرودگاه نشوند.

جعفر گوهرگانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز مسئولان فرودگاه یاسوج اقدام به جلوگیری از کارگران گلخانه‌دار در این فرودگاه کرده‌است.

گوهرگانی با بیان اینکه بیش از 200 کارگر مستقیم و غیرمستقیم در گلخانه‌های فرودگاه یاسوج مشغول به کار هستند, اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فرودگاه یاسوج امروز اقدام به بستن درب‌های گلخانه فرودگاه یاسوج کرده‌اند.

رئیس‌جهادکشاورزی کهگیلویه‌و بویراحمد افزود: قرارداد گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج تا سال 1401 بوده اما متاسفانه مسئولان فرودگاه یاسوج با بستن درب‌های گلخانه‌ها مشکلات جدی برای کارگران ایجاد کرده‌است.

وی از دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات کنونی گلخانه‌داران فرودگاه یاسوج خبرداد و یادآور شد:اگر درب‌های گلخانه‌ها باز نشود شاهد خسارات میلیاردی به گلخانه‌داران خواهیم بود.
 
گوهر‌گانی گفت: مسئولان وقت فرودگاه و مسئولان وقت استانی اقدام به فراهم شدن زیرساخت‌هایی در فرودگاه یاسوج برای گلخانه داران فارغ التحصیل کشاورزی کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات صورت‌گرفته تا زمان بهره‌برداری از این گلخانه‌ها،یادآور شد: متاسفانه از سال گذشته تاکنون مدیریت فرودگاه یاسوج موانعی را برای گلخانه‌داران ایجاد کرده‌است.
 
گوهرگانی عنوان کرد: بدون اینکه از مسئولان جهادکشاورزی و یا گلخانه‌داران حضور داشته‌باشند یکطرفه قرارداد را فسخ و متاسفانه خسارات فراوانی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه فسخ قرارداد یکطرفه از سوی مسئولان فرودگاهی یک کار ظالمانه بوده است،خاطرنشان کرد: جلسات متعددی گرفته‌شده و مسئولان فرودگاه یاسوج هربار بهانه‌ای را برای ما مطرح می‌کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مخالف اقدامات فرودگاه یاسوج بوده و مسئولان این فرودگاه بایستی تدابیر ویژه و شایسته‌تری بیندیشند.
گوهرگانی از بیکاری احتمالی بیش از 100 نفر به‌دلیل سیاست‌های نادرست فرودگاه یاسوج خبرداد و تصریح کرد: تنها راهکار رفع این معضل برگزاری شورای تامین و دستور ویژه استاندار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.