غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در سال جاری به شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده است.
18 طرح عمرانی با اعتبار 333 میلیارد و 669 میلیون ریال در مناطق مختلف این شهر در دست اجراست.
بهسازی بافت فرسوده، ساخت کانال‌های دفع آب‌های سطحی، احداث کانال‌های هدایت سیلاب، ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی، تکمیل بوستان‌ها، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده‌رو، کشتارگاه، ساخت کانال‌های سنگی و توسعه فضای سبز از مهمترین طرح‌های در حال اجرای شهر دوگنبدان است.
پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها 50 تا 95 درصد است.
وی اظهار کرد که توسعه فضای سبز، آسفالت معابر، ساماندهی خیابان بلادیان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و احیای بافت فرسوده از مهمترین برنامه‌های توسعه شهر دوگنبدان است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرا می‌شود.
وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی استخر بانوان، در حال اجرا بودن طرح توسعه پارک نفت و در دست احداث بودن احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان افزود که چشم انداز اجرای طرح‌های رفاهی و تفریحی شهر دوگنبدان مطلوب است.
تاجگردون ساخت مجتمع تجاری و تفریحی را از مهمترین نیازهای این شهر ذکر کرد و گفت که این طرح با همکاری شهرداری دوگنبدان در حال مطالعه است.
شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان یک میلیون و 296 هزار متر مربع فضای سبز دارد و این میزان فضای سبز در پارک‌های عمومی، پارک کودک، پارک جنگلی و فضای سبز حاشیه معابر ایجاد شده است.
21 پارک عمومی با 150 هزار و 585 متر مربع فضای سبز در این شهر وجود دارد. شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفتخیز گچساران است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
۸۱۴۳/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.