به گزارش ایرنا، حسن نوروزی چهارشنبه شب در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اتصال دستگاه های اجرایی این استان به شبکه دولت اقدامی در راستای گسترش دولت الکترونیک بوده و علاوه بر صرفه جویی در وقت، انرژی، هزینه ها و مصرف کاغذ سبب شفاف سازی، کاهش فساد اداری و ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم خواهد شد.
وی افزود: آن عده از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که به شبکه دولت متصل نیستند شناسایی شده و شرایط برای اتصال آنها تا پایان خرداد سال جاری توسط دفتر فناوری اطلاعات استانداری استان فراهم شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی این استان که به شبکه دولت متصل هستند استفاده بیشتری از آن در راستای ارتباط آسانتر با دیگر نهادهای دولتی این استان و خدمات رسانی مطلوبتر به مردم کنند.
وی عنوان کرد که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیازهای اعتباری و امکاناتی خود برای اتصال به شبکه دولت را به دفتر فناوری اطلاعات استانداری استان اعلام کنند تا در اسرع وقت تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.
نوروزی ابراز داشت: تعدادی از خدمات دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح برون سپاری و در راستای توسعه دولت الکترونیک به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار شود.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که هم اینک 210 دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی در این استان به شبکه دولت متصل هستند در حالی که این تعداد تا سال 1392 تنها 55 مورد بوده است.
عباس رسولی اظهار داشت: از مجموع 210 دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که به شبکه دولت متصل هستند 119 مورد شهرستانی و 91 مورد نیز استانی است.
وی افزود که 24 دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هنوز به شبکه دولت متصل نیستند که انتظار می رود هر چه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.
رسولی بیان کرد: هیچ محدودیتی برای اتصال این تعداد دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به شبکه دولت وجود ندارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.