به گزارش ایرنا، سپرده گذاران نگران آقا و خانم که تعداد آنها به حدود 300 نفر می رسید اعلام کردند تا زمان رسیدگی توسط متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات خود هستیم.
یکی از این سپرده گذاران به نام زریر ازراش گفت که پنج ماه قبل تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این مؤسسه سپرده گذاری کرده و امروز برای دریافت بخشی از آن به منظور برگزاری آیین عروسی فرزندم مراجعه کردم اما با درب های بسته مؤسسه مواجه شدم.
وی اظهار داشت: نام این مؤسسه تاکنون 2 بار عوض شده و ابتدا از «فردوسی» به «آرمان» و سپس «توسعه» تغییر کرد و دفترچه حسابی که در دست سپرده گذاران وجود دارد نیز به نام «آرمان» بوده در حالی که تابلوی آن به نام «توسعه» است.
ازراش افزود که با پیگیری های تعدادی از سپرده گذاران مشخص شده که این مؤسسه ورشکست نشده و پول های مردم نیز در حساب هایشان موجود است اما به دلایلی از پرداخت به سپرده گذاران خودداری می کنند
وی بیان کرد که روی درب این مؤسسه نوشته تحت نظارت بانک مرکزی در حالی که اینگونه نیست و مردم نیز فریب سود بالای 20 درصد این مؤسسه را خوردند.
فرماندار بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران گفت که مسئولان استانی و شهرستانی با جدیت در حال پیگیری مشکلات بوجود آمده برای مؤسسه اعتباری توسعه (آرمان) در شهرهای یاسوج و دوگنبدان بوده و برای گرفتن حق و حقوق سپرده گذاران نیز از طریق استان و کشور با جدیت تلاش می شود.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: تاکنون مکاتباتی در این راستا با مسئولان مربوطه در تهران انجام شده است.
وی افزود که هر تصمیمی در مرکز گرفته شود شامل استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خواهد شد. مؤسسه اعتباری توسعه (آرمان) دارای چهار شعبه در کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد 2 مورد در یاسوج، یک مورد در دوگنبدان و یک مورد نیز در دهدشت قرار دارد.
این چهار شعبه از سال 1391 تاکنون در سه شهر اصلی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته اند و شعبه دوگنبدان 2 روز قبل و یکی از شعبه های یاسوج نیز امروز تعطیل شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.