به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در یاسوج گفت: در شرایط کنونی لازم است برای ادامه کار برنامه داشته و تقسیم کارها براساس قانون صورت گیرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد افزود: هیأت های اجرایی باید رازدار باشند تا در جریان برگزاری انتخابات حاشیه ایجاد نشود.
نظری با بیان اینکه امروز نمایندگان فرماندار و کاربران و فردا اعضای شعب آموزش لازم را فرا می گیرند، گفت: کارشناسان از روز گذشته آموزش های لازم را به ناظران ارائه کردند.
فرماندار بویراحمد گفت: طبق قانون یک نماینده فرماندار برای انتخابات ریاست جمهوری و دیگری برای شوراها معرفی می شود و تصمیم نهایی با نماینده فرماندار در حوزه ریاست جمهوری است.
نظری با بیان اینکه هیأت های اجرایی باید از شعب اخذ رای سرکشی کنند، گفت: در روزهای آینده نماینده های فرماندار و هیأت های اجرایی از شعب بازدید کنند تا در صورت مشکل وضعیت را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بطور همرمان روز 29اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: مسعود علیزاده**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
1662 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.