به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدناصر سقای بی ریا شنبه شب در جمع حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در یاسوج اظهار کرد: رای ملت قدرت بالایی داشته و می تواند یک رئیس جمهور را انتخاب و یا کنار گذارد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند، افزود: هرگاه مردم تشخیص دهند فردی در مسیر حق و اهداف اسلام، نظام و انقلاب حرکت نمی کند با قدرت او را کنار خواهند گذاشت.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: مردم باید گره های ناجور را باز کرده و به جای آن گره های درست زده و تصمیم های صحیح بگیرند و نباید در این زمینه سستی کرد و یا روحیه خود را از دست داد.
حجت الاسلام سقای بی ریا عنوان کرد که جوانان توانمند و پرظرفیت و وزیران باتجربه که به دنبال یافتن راه حل برای رفع مشکلات کشور بودند با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کنار گذاشته شدند.
وی با بیان اینکه ملت ایران باید کاندیدای اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده و به او رای دهند، ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی خصوصیاتی دارد که در دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیست و یکی از مهمترین آنها نیز مجتهد بودن وی است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شاگردی آیت الله شهید بهشتی، برخورداری از روحیه مردمی و داشتن تجربه های ارزشمند اجرایی و مدیریتی به ویژه در دوران 10ساله ریاست سازمان بازرسی کل کشور از دیگر ویژگی های برجسته و بارز رئیسی است.
حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: نظام اداری کهنه و ناسالم کشور باید اصلاح شود و فرد کار بلد و باتجربه ای همچون حجت الاسلام رئیسی می تواند این کار مهم را انجام دهد و به دلیل فعالیت در سازمان بازرسی کل کشور تمامی فعالیت های وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را با دقت زیر ذره بین قرار می دهد.
حجت الاسلام سقای بی ریا افزود: برنامه حجت الاسلام رئیسی ایجاد سالانه یک میلیون شغل بوده که دست یافتنی است.
وی بیان کرد: نبود برنامه و نداشتن مدیریت سبب شده که دولت یازدهم با وجود ظرفیت ها و امکانات گسترده در کشور نتواند مشکلات مختلف از جمله در زمینه اشتغال را کاهش دهد.
حجت الاسلام سقای بی ریا عنوان کرد که باید مردم را بیش از پیش با ویژگی های برجسته و برنامه های حجت الاسلام رئیسی آشنا کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.