هایده حافظ قرآن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل خانه بهداشت، مرکز درمانی، اوژانس 115، مرکز جامع شهری، ساختمان متخصصان، بیمارستان های 126 و 96 تختخوابی، ساختمان اورژانس شهید رجایی و ساختمان DIC در این شضهرستان است.
وی بیان کرد: بیش از هفت میلیارد ریال در دولت یازدهم برای ساخت خانه بهداشت روستاهای دشت مور، پشه کان، سراب ننیز، خیرآباد، هفت چشمه، آرو، نازمکان و آبشیرین هزینه شد.
حافظ قرآن ابراز کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان بازسازی و ساخت فضاها و خانه‌های بهداشت روستایی بوده است.
وی تصریح کرد: هفت دستگاه آمبولانس با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید وارد مدار خدمت رسانی اورژانس در این شهرستان شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: هم اینک هفت پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در این شهرستان فعال است که از این تعداد، پایگاه های دیل، دژسلیمان و امامزاده جعفر با اعتباری بیش از سه میلیارد و 600 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید افتتاح شد.
وی اظهار داشت: این تعداد پایگاه‌ها در دیل، دژسلیمان، بی‌بی حکیمه، خیرآباد، امامزاده جعفر و سطح شهر دوگنبدان مستقر هستند.
وی افزود: سه باب ساختمان متخصصان با اعتباری بیش از 18 میلیارد ریال، کلینک متخصصان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال و مرکز جامع شهری و شهید حسینی با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال در دولت یازدهم در این شهرستان راه اندازی شد.
حافظ قرآن افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 126 تختخوابی دوگنبدان در زمینی به مساحت سه هزار و 700 متر مربع در دولت تدبیر و امید در شهر دوگنبدان آغاز شد.
وی بیان کرد: 480 میلیارد ریال در دولت یازدهم برای اجرای این طرح اختصاص یافت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: هم اینک بیمارستان 96 تختخوابی بی بی حیکمه با اعتباری بیش از 320 میلیارد ریال در دست اجراست.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.