اردلان زینل زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 200 میلیارد ریال اعتبار سال 95 از محل اعتبارات استانی و 2 درصد نفت و ماده 180 برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: این میزان اعتبار جذب شده در زمینه توسعه و اصلاح معابر عمومی، تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی و بهبود وضعیت عبور و مرور شهری در دوگنبدان هزینه شده است.
شهردار دوگنبدان گفت: سه میلیارد ریال اعتبار از محل جرائم رانندگی به شهرداری دوگنبدان در سال گذشته اختصاص یافت.
زینل زاده اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 20 پروژه عمرانی شهری در زمینه ساخت کانال‌های دفع آب‌های سطحی، احداث کانال‌های هدایت سیلاب، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده رو، تکمیل بوستان‌ها، ساخت کانال‌های سنگی و توسعه فضای سبز در شهر دوگنبدان در حال اجرا است.
زینل زاده افزود: سرانه فضای سبز دوگنبدان قبل از دولت یازدهم 9.1 متر بوده که هم‌اکنون به 11.3 رسیده است.
وی بیان کرد: 12 پارک محله‌ای در دولت تدبیر و امید در دوگنبدان به بهره برداری رسید.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: 2 هزار تن قیر در سال گذشته با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال برای مرمت و آسفالت خیابان‌های این شهر خریداری شد.
وی افزود: حواله بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای شهرداری دوگنبدان در سال جاری صادر شده که با این میزان قیر می‌توان بیش از 90 درصد از معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.
شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان بیش از 100 هکتار پارک و فضای سبز دارد که وجود این میزان فضای سبز در بافت شهری نسبت به دیگر شهرهای استان مطلوب است.
شهر نفت خیز دوگنبدان در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.