به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مشکل بدهی 420 میلیون ریالی گاز بهای ساکنان منازل سازمانی کارخانه قند یاسوج بررسی و هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
وی افزود که بدهی 18 میلیارد و 350 میلیون ریالی کارخانه قند یاسوج به شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز با توافق دوطرفه و یا از طریق تقسیط پرداخت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید سعی شود با همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی این استان کارخانه قند یاسوج در سال جاری راه اندازی شده و به مرحله تولید برسد.
محنایی عنوان کرد که هرگونه شکایت دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی این استان به دلیل بدهی و یا دیگر امور باید با هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده و به اطلاع اعضای آن رسانده شود.
وی ابراز داشت: قطع آب، برق و یا گاز واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بدهی توسط دستگاه های خدمات رسان این استان در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده اقدامی زیبنده نیست.
محنایی گفت که این امر سبب کاهش رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
وی اظهار داشت: خریدار جدید کارخانه قند یاسوج برنامه زمان بندی برای افتتاح و رسیدن به مرحله تولید این واحد صنعتی را به زودی اعلام کند.
کارخانه قند یاسوج در سال 1344 ساخته شد و به عنوان نخستین واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در دوره های مختلف راکد و دوباره فعال شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.